04/12/18

«Όλος ο κόσμος ένα γραφείο», η εργασία από απόσταση κυρίαρχη τάση στην αγορά

Όλο και περισσότεροι είναι πλέον οι εργαζόμενοι οι οποίοι είτε εργάζονται αποκλειστικά «μακριά» από την επιχείρηση στην οποία απασχολούνται είτε η φύση της δουλειάς τους απαιτεί […]
04/12/18

On-line shopping μαζί με βόλτα στα μαγαζιά, η επιλογή των καταναλωτών

Η εορταστική περίοδος πλησιάζει και ήδη οι καταναλωτές αρχίζουν να σκέφτονται όχι μόνο το είδος αλλά και από πού θα προμηθευτούν τα χριστουγεννιάτικα δώρα τους. Σε […]
04/12/18

Οι καταναλωτές στρέφονται προς οικολογικές συσκευασίες

Είναι γεγονός ότι το ζήτημα της οικολογίας απασχολεί όλο και μεγαλύτερο αριθμό ανθρώπων  είτε συνειδητά, επειδή πραγματικά ενδιαφέρονται για το περιβάλλον, είτε απλά λόγω ‘’μόδας’’. Παρ’ […]
06/11/18

«Υποτιμημένοι» εργαζόμενοι, ένας παράγοντας κάμψης της παραγωγικότητας

Οι εργαζόμενοι αποτελούν ένα από τα πολυτιμότερα κεφάλαια μιας εταιρείας, καθώς η εύρυθμη λειτουργία της εξαρτάται εν πολλοίς από τη δική τους απόδοση. Παρ’ όλα αυτά […]
06/11/18

Neuromarketing, ένας νέος τρόπος προσέγγισης του κοινού

Ζούμε σε μια εποχή όπου η έκθεση σε μια πληθώρα μηνυμάτων είναι πλέον αναπόφευκτη. Καμπάνιες στα κοινωνικά δίκτυα, προωθητικές ενέργειες, χορηγίες, όλα αποτελούν μέσα προσέλκυσης των […]
22/10/18

Φυσική ομορφιά: Η νέα τάση στην παραγωγή καλλυντικών

Όλο και περισσότερες γυναίκες επιλέγουν να ενστερνιστούν τα φυσική τους ομορφιά χρησιμοποιώντας είτε λιγότερα καλλυντικά προϊόντα είτε εκείνα τα οποία υπόσχονται ότι προσφέρουν φυσικό αποτέλεσμα. Η […]
30/08/18

H DK Marketing χορηγός στο 3rd Export USA Forum

Μετρώντας 20 χρόνια ενεργής παρουσίας στους τομείς του Εξαγωγικού Marketing και της Στρατηγικής Ανάπτυξης Διεθνούς Δραστηριότητας, υποστηρίζοντας παράλληλα σημαντικές ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις παρέχοντάς τους καινοτόμες […]
03/08/18

See you soon!

27/07/18

Η εφαρμογή των LBS στη στρατηγική marketing ενός brand

Στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε, οι καταναλωτές μέσω των διαφόρων συσκευών και καναλιών που χρησιμοποιούν αναμένουν μια πιο εξατομικευμένη επικοινωνία με τις εταιρείες. Ως εκ τούτου, […]
27/07/18

Μυρίζει σαν … εικονική πραγματικότητα!

Η εικονική πραγματικότητα (Virtual Reality) μέσω της εφαρμογής οπτικοακουστικού υλικού έχει ως στόχο να μας πείσει για την αυθεντικότητα μιας εμπειρίας που έχουμε παρέχοντας ενδείξεις από […]
27/07/18

Μια κοινωνία χωρίς καθόλου μετρητά: είναι εφικτό;

Ψηφιοποίηση της Οικονομίας Η ψηφιοποίηση των μετρητών είναι ένα πραγματικά παγκόσμιο φαινόμενο: από την πληρωμή ενός ηλεκτρονικού εισιτηρίου ως την αγορά ενός καφέ, οι χρεωστικές κάρτες […]
27/07/18

Συσκευασία: think global, act local

Ο σχεδιασμός συσκευασίας αντιπροσωπεύει το ίδιο το brand και ανεξάρτητα από το πόσο καλό είναι το ίδιο το προϊόν, πρέπει να έχει την κατάλληλη συσκευασία.
02/07/18

Οι επιπτώσεις της εφαρμογής του GDPR στον χώρο του marketing

Πρόσφατα στην Γηραιά Ήπειρο, τέθηκε σε εφαρμογή ο κανονισμός GDPR ο οποίος επιβάλει τη συμμόρφωση των οργανισμών που συλλέγουν, διαχειρίζονται και αναλύουν  προσωπικά δεδομένα με τον νέο […]
02/07/18

Η “ανατομία” μιας σωστής συσκευασίας κρασιού

Σκοπός της συσκευασίας κρασιού Το  κρασί αποτελεί ένα από τα βασικότερα αλκοολούχα ποτά στην χώρα μας αλλά και σε όλο τον κόσμο. Η ποιότητά του, εξαρτάται από […]
02/07/18

Το «Envolve Award Greece» παίρνει την ¨σκυτάλη¨ για την υποστήριξη των νέων επιχειρήσεων

Το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας (Hellenic Entrepreneurship Award – HEA) μετά από πέντε χρόνια υποστήριξης των επιχειρηματιών στην Ελλάδα πλέον συνεχίζει ως παράρτημα του “Envolve Entrepreneurship “. To […]
02/07/18

Λόγοι διάδοσης του βιγκανισμού και οι επιπτώσεις σε παγκόσμιο επίπεδο

Τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των οπαδών του βιγκανισμού αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς σε παγκόσμιο επίπεδο. Αν και ακόμα η χορτοφαγική διατροφή δεν μπορεί να χαρακτηριστεί […]
24/05/18

Το «Lexikon της Συσκευασίας» είναι γεγονός!

Το «Lexikon της Συσκευασίας», είναι μια νέα έκδοση σταθμός για τον κλάδο! Εμπνευστές και δημιουργοί αυτής της προσπάθειας, είναι δύο «παλαίμαχοι» του κλάδου: ο CEO της DK Consultants Δημήτρης Καραβασίλης που δραστηριοποιείται […]
21/05/18

Ναι μεν ¨μιλάμε¨ στο κοινό μας αλλά πρέπει να το ¨ακούμε¨ κιόλας – Τι είναι το social listening

Την τελευταία δεκαετία, τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης προκάλεσαν μια πολυεπίπεδη επανάσταση. Η αλήθεια είναι πως πριν από το Facebook και το Twitter, οι επιχειρήσεις δεν μπορούσαν […]