30/05/21

TradeUSA State-by-State Insights: Texas, California, New Mexico

Δείτε παρακάτω την παρουσίαση στο TradeUSA State-by-State Insights: Texas, California, New Mexico webinar, που διεξήχθη στις 20 Μαΐου 2021 από το Ελληνο-αμερικανικό Επιμελητήριο. AMCHAM (Texas, California, […]
14/05/21

ΕΡΕΥΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΞΑΓΩΓΩΝ 2010 – 2020

Η παρακάτω έρευνα εκπονήθηκε από την DK MARKETING με σκοπό την ανάδειξη της σημασίας των ελληνικών εξαγωγών κατά την διάρκεια της δεκαετίας 2010 – 2020. Βασικός […]
12/05/21

Η απόκτηση νέων πελατών είναι η μόνη βιώσιμη στρατηγική ανάπτυξης των B2B εταιρειών

Η πλειοψηφία των στελεχών B2B εταιρειών πιστεύουν ότι τα brands τους θα εξελιχθούν μέσω της αφοσίωσης των πελατών τους και όχι μέσω της απόκτησης νέων πελατών, […]
23/04/21

Το marketing έχει την δύναμη να αλλάξει την στάση των εταιρειών σε σχέση με την πλανητική βιωσιμότητα

Τα τμήματα marketing έχουν μείνει πίσω σε ζητήματα που αφορούν την αειφορία σε σχέση με τις επιχειρήσεις. Έτσι, με την βοήθεια εταιρειών όπως η Diageo, η […]
07/04/21

Γιατί οι εταιρείες συνεχίζουν να αξιοποιούν Instagram influencers;

Αν και έχουν αναπτυχθεί νέες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Tik Tok, η πλειοψηφία των direct-to-consumer εταιρειών υποστηρίζει ότι τα post τους αποκτούν μεγαλύτερη αξία όταν […]
29/03/21

Ο «ύπουλος σεξισμός» αυξάνεται στις διαφημίσεις

Πολλά έχουν ειπωθεί για την ανάγκη εξάλειψης των ξεπερασμένων απεικονίσεων γυναικών από τη διαφήμιση, αλλά το πρόβλημα απέχει πολύ από το να επιλυθεί, σύμφωνα με μια […]
18/03/21

Γιατί τα «παλιά μυαλά» κάνουν κακό στις ηγέτιδες εταιρείες.

Οι εταιρείες έχουν αποσυνδεθεί από την πραγματικότητα των πελατών τους. Η κάθε επιχείρηση χρειάζεται νέους πελάτες που θα είναι πρόθυμοι να κάνουν όλες εκείνες τις καινούργιες […]
09/03/21

Labour Illusion, οι καταναλωτές εκτιμούν την προβολή της διαδικασίας δημιουργίας των προϊόντων που επιλέγουν

Το «labour illusion» κάνει τους καταναλωτές να αντιλαμβάνονται καλύτερα την αξία ενός προϊόντος όταν γνωρίζουν την προσπάθεια που καταβάλλεται για την παραγωγή του, ενώ αντίστοιχα μπορεί […]
03/03/21

Marketing Analytics: Τρεις προβλέψεις για το 2021

Η Αpple «αποσύρεται» από το data baiting, η σημασία του «Value for Money» στον κλάδο του μάρκετινγκ θα αυξηθεί, θα εμφανιστούν νέοι και καλύτεροι τρόποι αξιολόγησης […]
24/02/21

Τρεις κανόνες για πιο αποτελεσματικό B2B Marketing

Η διαφήμιση του B2B marketing είναι σε μεγάλο βαθμό αναποτελεσματική ενώ δεν θα έπρεπε. Για να δημιουργήσετε αξέχαστες διαφημίσεις πρέπει να ακολουθήσετε τρεις απλούς κανόνες. Οι […]
16/02/21

Marketing Trends 2021: Τα σημεία – κλειδιά

Τι αναμένεται να έρθει το 2021 σε ότι αφορά τις τάσεις του μάρκετινγκ; Με την υπόσχεση όχι ενός αλλά δύο εμβολίων που αρχίζουν να τίθενται σε […]
03/02/21

DK MARKETING – Greek Exports Forum & Awards 2020

Για 9η συνεχόμενη χρονιά διεξήχθησαν τα Greek Exports Forum & Awards 2020, ένας καθιερωμένος θεσμός για θεσμούς και επιχειρήσεις που ασχολούνται με τις εξαγωγές στην Ελλάδα. […]
09/12/20

COLOR TRENDS 2021

Οι τάσεις των χρωμάτων για το 2021, για μια χρονιά που η ανανέωση και η αισιοδοξία θα πρωταγωνιστήσουν! Σε κάθε εμπειρία στη ζωή μας μπορούμε να […]
22/10/20

Έρευνα: Σημαντικές ζημιές στον κλάδο της πτηνοτροφίας στην Ελλάδα εξαιτίας του κορωνοϊού

Την οικονομική επίδραση της πανδημίας που προκλήθηκε εξαιτίας του κορωνοϊού στον κλάδο των πουλερικών στην Ελλάδα αποτυπώνει μελέτη που ολοκλήρωσε ο Τομέας του Management Consulting, Private […]
16/10/20
icap dk marketing logos

ICAP – DK MARKETING: Πτώση πωλήσεων το 2020 στον κλάδο εξόρυξης και επεξεργασίας μαρμάρου

Την οικονομική επίδραση της πανδημίας του κορονοϊού στον κλάδο εξόρυξης και επεξεργασίας μαρμάρου αλλά και τη θέση του ελληνικού μαρμάρου στην παγκόσμια αγορά, αποτυπώνει μελέτη που […]
05/10/20

«ΤΡΕΛΑ ΛΕΦΤΑ» Η τάση μαγειρικής στο σπίτι «γίνεται πλέον συνήθεια»

ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ Ο Διευθύνων Σύμβουλος της McCormick & Company, Lawrence Kurzius, δήλωσε στον Jim Cramer του CNBC ότι η βιομηχανία των μπαχαρικών αναμένεται να αποκτήσει διαρκώς […]
01/06/20
επιπτώσεις covid19 ελληνική οικονομία

Covid-19: Παγκόσμιες οικονομικές επιπτώσεις και ευκαιρίες για την Ελληνική Οικονομία

Είναι πλέον βέβαιο ότι η παγκόσμια οικονομία έχει πληγεί και θα συνεχίσει να πλήττεται από την πανδημία του Covid-19. Μέσα σε μερικές εβδομάδες η ανθρώπινη καθημερινότητα […]
11/05/20
παγκόσμιο εμπόριο και covid-19

Πως επηρεάζει ο Covid-19 το παγκόσμιο εμπόριο;

  Ο νέος κορονοϊός έχει εξαπλωθεί σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη. Στο πέρασμά του αφήνει εκατοντάδες χιλιάδες νεκρούς, δισεκατοµµύρια ανθρώπους σε lockdown […]