Επανασχεδιάζοντας τη πιο γνώριμη συσκευασία καρυκεύματος για ένα καλό σκοπό

Επανασχεδιάζοντας τη πιο γνώριμη συσκευασία καρυκεύματος για ένα καλό σκοπό

Συσκευασίες Μουστάρδας με γραφή Braille

Εδώ στην DK Marketing, στοχεύουμε να δεχόμαστε κάθε πρόκληση, ανεξαρτήτου δυσκολίας. Όταν η πελάτης μας, Condito, αποφάσισε να διαφοροποιήσει τις συσκευασίες μουστάρδας της από αυτές του ανταγωνισμού, γνωρίζαμε εξ’ αρχής πως έπρεπε να κάνουμε κάτι διαφορετικό.

Οι δυσκολίες του Project δεν είναι εμφανείς από την πρώτη στιγμή. Όμως, το εικονικό μουσταρδί δοχείο που έχει υιοθετηθεί από τον κλάδο, δεν μπορεί να αλλάξει δραστικά. Η ανάγκη να μείνουμε στο ίδιο σχήμα και χρώμα περιόρισε απευθείας τις επιλογές μας. Επιπλέον, η συγκεκριμένη παραγωγική διαδικασία της συσκευασίας δεν μπορούσε να διαφοροποιηθεί αισθητά, καθώς αυτό θα σήμαινε μεγάλα κόστη προσαρμογής στον πελάτη μας.

Οι μετέπειτα συζητήσεις με την Condito υπήρξαν καθοριστικές στην σύλληψη της τελικής ιδέας. Η αποστολή τους για να “προσφέρουν το καλύτερο για το τραπέζι σας”, σε συνδυασμό με την δέσμευση τους για την δημιουργία ενός κόσμου που δεν αφήνει κανέναν απέξω, ήταν η έμπνευση που χρειαζόμασταν.

Στα εσωτερικά μας Meeting, πολύ γρήγορα ακούστηκε το εξής:

“Ας κάνουμε τα καρυκεύματα προσιτά σε όλους”

Αυτό ήταν. Η κεντρική ιδέα είχε τεθεί. Αρχίσαμε να δουλεύουμε στις λεπτομέρειες.

Αρχικά, θέλαμε να απευθύνουμε ένα ηχηρό κοινωνικό μήνυμα προς τον χώρο της βιομηχανίας τροφίμων, ενσωματώνοντας μια καινοτομία που θα βοηθήσουμε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη. Γνωρίζαμε πως τα άτομα με προβλήματα όρασης αντιμετωπίζουν καθημερινές δυσκολίες στις αγορές τους, και για αυτό θέλαμε να τους βοηθήσουμε να αποκτήσουν μια ευκολότερη καθημερινότητα.

Έτσι, αποφασίσαμε να αποτυπώσουμε με γραφή Braille (σύστημα γραφής και Ανάγνωσης για άτομα με προβλήματα όρασης), στο κάτω μέρος της συσκευασίας, το όνομα του προϊόντος σε δυο γλώσσες (Condito Mustard/Μουστάρδα Condito). Για να πετύχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, απευθυνθήκαμε στους μαθητές και καθηγητές του Κέντρου Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών (ΚΕΑΤ). Μέσω της πολύτιμης βοήθειας τους ερευνήσαμε τον τρόπο διατύπωσης, τα κενά μεταξύ των γραμμάτων αλλά και την πυκνότητα αυτών, για μέγιστη αναγνωσιμότητα.

Παράλληλα, συνεχίσαμε με το ίδιο σκεπτικό για να προσθέσουμε περαιτέρω αξία και στο πάνω μέρος του δοχείου. Μέσω του παραπάνω ανάγλυφου, θέλαμε να αποτυπώσουμε τις προτάσεις σερβιρίσματος της Condito, με στόχο την μεγιστοποίησης της γαστρονομικής αξίας του προϊόντος.

Η διαδικασία σχεδιασμού ήταν δύσκολη, λόγω των μικρών αλλαγών που έπρεπε να συμβούν στην διαδικασία παραγωγής των συσκευασιών. Παρόλα αυτά, η ομάδα μας, σε στενή συνεργασία με την Condito, κατάφερε να ξεπεράσει εύκολα το συγκεκριμένο στάδιο.

Το τελικό αποτέλεσμα αποτελεί μεγάλη πρωτοπορία για το ελληνικό λιανεμπόριο. Η εταιρία έχει προχωρήσει άμεσα στην αλλαγή των συσκευασιών της στα προϊόντα μουστάρδας, με στόχο να ενσωματώσουν τις παραπάνω καινοτομίες σε όλες τις προϊοντικές γραμμές. Την επόμενη φορά που θα είστε σε σούπερ μάρκετ, ρίξτε μια ματιά. Είμαστε σίγουροι πως θα τις ξεχωρίσετε!