Συσκευασία: Πρωταγωνίστρια των ημερών

Συσκευασία: Πρωταγωνίστρια των ημερών

συσκευασίες τροφίμων

Μέσα στην κρίση πανικού και την υπερβολή, άμα τη εμφανίσει, των πρώτων κρουσμάτων κορωνοϊού στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, οι Έλληνες προμηθεύτηκαν από τα Supermarket, μεγάλες ποσότητες τροφίμων αλλά και υγρών καθαριστικών και απολυμαντικών.

Στην κατηγορία τροφίμων πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών ήταν:

  • Αλεύρι (αύξηση των πωλήσεων σε αξία 141,9%)
  • Ζυμαρικά (αύξηση 140,1%)
  • Όσπρια (αύξηση 136,4%)
  • Γάλα Εβαπορέ (αύξηση 90,7%)
τρόφιμα
καλάθι αγορών

Στην κατηγορία μη τροφίμων:

  • Υγρά καθαριστικά – απολυμαντικά (αύξηση 721,0%)
  • Μαντηλάκια Αντιβακτηριδιακά (αύξηση 709,3%)
  • Αντισηπτικά Υγρά (αύξηση 495,5%)
  • Σαπούνια (Υγρά & Μπάρες) (αύξηση 204,0%)
  • Χλωρίνη (αύξηση *5,%)

Όλα τα προϊόντα, τα οποία αναφέρονται παραπάνω είναι τυποποιημένα και συσκευασμένα, ακόμα και με συσκευασίες του «καταραμένου» πλαστικού, αυξάνοντας την κατανάλωσή του.

Στην DK Marketing σας βοηθάμε να ορίσετε τις σωστές προδιαγραφές τόσο για το προϊόν σας όσο και για την συσκευασία του, λαμβάνοντας πάντα υπόψιν μας τις επιπτώσεις στο περιβάλλον.

Εάν θέλετε να μαθαίνετε τα πάντα γύρω από την συσκευασία, επισκεφθείτε την σελίδα του all pack Hellas