Μέσα στην κρίση πανικού και την υπερβολή, άμα τη εμφανίσει, των πρώτων κρουσμάτων κορωνοϊού στην Ελλάδα, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, οι Έλληνες προμηθεύτηκαν από τα Supermarket, μεγάλες ποσότητες τροφίμων αλλά και υγρών καθαριστικών και απολυμαντικών.
Στην κατηγορία τροφίμων πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών ήταν:
- Αλεύρι (αύξηση των πωλήσεων σε αξία 141,9%)
- Ζυμαρικά (αύξηση 140,1%)
- Όσπρια (αύξηση 136,4%)
- Γάλα Εβαπορέ (αύξηση 90,7%)



