Στην περίπτωση, η DK Marketing, δημιούργησε μια πρόταση επανασχεδιασμού για τα καταστήματα ΙΚΕΑ.
Θέλαμε να κρατήσουμε την φιλοσοφία από συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του λογοτύπου, όπως τα χρώματα, την γραμματοσειρά αλλά και το σχήμα, επειδή είναι διεθνώς αναγνωρισμένο ως ταυτότητα της εταιρίας, στο υποσυνείδητο το καταναλωτών.
Παρόλα αυτά θέλαμε να επανασχεδιάσουμε το λογότυπο και να δώσουμε μια πιο μοντέρνα και ανενεωμένη εμφάνιση, σε 2 διαστάσεις το οποίο δημιουργεί “βάθος” στην εικόνα.
Ο στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα λογότυπο το οποίο ενσωματώνει και την ταυτότητα της ΙΚΕΑ.
Μέσα από το λογότυπο θέλαμε να περάσουμε την φιλοσοφία της “Σχέσης Ποιότητας & Τιμής” κάτι που χαρακτηρίζει το ΙΚΕΑ, και το καταφέραμε τοποθετώντας το όνομα της εταιρίας μέσα σε ένα μίνιμαλ σχεδιαστικό το οποίο θα θυμίζει στην εμφάνιση του ένα φυσικό κατάστημα.
Πιο συγκεκριμένα, αυτό προκαλεί την αίσθηση ότι ο πελάτης θα μπει σε ένα πραγματικά μεγάλο κατάστημα, και θα βρει οτιδήποτε θα χρειαστεί για το σπίτι.
Η πρόταση του επανασχεδιασμού του λογοτύπου ήταν πραγματικά μια μεγάλη επιτυχία!
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.