30/11/16

Στέβια : Ένα φυσικό γλυκαντικό για υγεία και ευεξία

Η στέβια είναι ένα φυσικό γλυκαντικό και υποκατάστατο ζάχαρης που εξάγεται από ένα είδος φυτού που ονομάζεται Stevia rebaudiana και το οποίο ευδοκιμεί στην Παραγουάη και […]
29/11/16

Κλειδί για την ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου το Mobile Marketing!

Ο τουρισμός αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες και πιο ραγδαία αναπτυσσόμενες βιομηχανίες του κόσμου. Το 2015 ο τουριστικός κλάδος ήταν ο μόνος κλάδος της ελληνικής οικονομίας […]
29/11/16

Τι αγορές κάνουν οι Αμερικανοί και οι Ευρωπαίοι τα Χριστούγεννα;

Η μέση αμερικανική οικογένεια ξοδεύει κάθε χρόνο περίπου 688 δολάρια για χριστουγεννιάτικα δώρα. Κατά μέσο όρο:
18/10/16

Tips για μια αποτελεσματική στρατηγική mobile marketing

Ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να διαθέτει μια επιτυχημένη στρατηγική mobile marketing ενός brand;
18/10/16

Πού ταξιδεύουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές και τι αποζητούν;

O τουρισμός αποτελεί έναν από τους ακμάζοντες οικονομικούς κλάδους στην Ευρωπαϊκή Ένωση των 28 κρατών μελών. Παρά την οικονομική κρίση, οι κάτοικοι της Ευρώπης συνεχίζουν να […]
18/10/16

Μια ματιά στον Ευρωπαϊκό κλάδο κοσμηματοποιίας

Η ευρωπαϊκή βιομηχανία κοσμημάτων αποτελεί μια από τις λίγες βιομηχανίες που δεν επηρεάστηκαν σημαντικά από την οικονομική κρίση και αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω, καθώς οι χώρες […]
18/10/16

Υλικά των Πολυτελών Συσκευασιών

15/09/16

The Next best thing: Mobile Marketing

Μία σημαντική τάση στον κλάδο του μάρκετινγκ είναι το mobilemarketing. Tα smartphones και τα ipads χρησιμοποιούνται από ολοένα και περισσότερους καταναλωτές παγκοσμίως ως εργαλεία επικοινωνίας και […]
15/09/16

Ποια η αγοραστική συμπεριφορά του σύγχρονου Αμερικανού καταναλωτή;

Μετά από μία δύσκολη οικονομικά 7ετία, οι Αμερικανοί καταναλωτές φαίνεται να υιοθετούν μια πιο αισιόδοξη στάση όσον αφορά τις αγορές τους.
15/09/16

Η μπάρα σαπουνιού αποτελεί παρελθόν;

Οι καταναλωτές παγκοσμίως δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη έμφαση στην προσωπική τους υγιεινή οπότε και καταφεύγουν πλέον περισσότερο στην αγορά  προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Σημειώνεται όμωςότι η μπάρα […]
15/09/16

Λαμπρό μέλλον για τις πολυτελείς συσκευασίες!

Η παγκόσμια αγορά συσκευασίας ειδών πολυτελείας αρχίζει και ανακάμπτει μετά την οικονομική κρίση. Το 2015 ανερχόταν σε €13 δις και αναμένεται να αυξηθεί κατά 19% έως […]
20/07/16

Tips για προσέλκυση πελατών στον κλάδο της αισθητικής χειρουργικής

Διανύοντας μία εποχή όπου η προσεγμένη εξωτερική εμφάνιση προβάλλεται περισσότερο από ποτέ ως αξία στη ζωή και την ψυχολογία των ανθρώπων και ιδιαίτερα των νέων, ο […]
20/07/16

Τι αποκαλύπτει το χρώμα του λογότυπού σας για την εταιρεία σας;

Tο λογότυπο αποτελεί ίσως το σημαντικότερο στοιχείο της προβολής και προώθησης ενός brand στο καταναλωτικό κοινό, στοχεύοντας στη δημιουργία μίας συγκεκριμένης ταυτότητας και εικόνας στο μυαλό […]
20/07/16

Είναι η συσκευασία σας αποδοτική;

Η συσκευασία αποτελεί το πρώτο μέσο με το οποίο αλληλοεπιδρά ο καταναλωτής στα ράφια των σούπερ μάρκετ πριν επιλέξει ένα brand και ως εκ τούτου είναι […]
20/07/16

Τρούφα: Ένα διαμάντι στο τραπέζι σας!

Η τρούφα αποτελεί ένα δασικό, εξ’ ολοκλήρου φυσικό προϊόν, που ξεχωρίζει για την υψηλή διατροφική και γαστρονομική του αξία. Συνιστά ένα από τα πιο σπάνια αλλά […]
31/05/16

Εκλογή νέας Διοικητικής Επιτροπής και νέου Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΒΕ για την περίοδο 2016-2018

Ολοκληρώθηκε επιτυχώς η διαδικασία εκλογής της νέας Διοικητικής Επιτροπής και του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) στο πλαίσιο της 41ης Γενικής Συνέλευσης […]
31/05/16

Make a great impression with the digital visual merchandising!

– Do your windows tell a good “visual” story? – Is the entrance of your store inviting for costumers? – Are your products easily accessible to […]
31/05/16

Η DK Consultants στο Greek Export Forum 2016!

Η DK Consultants συμμετέχει και φέτος στην ολοήμερη εκδήλωση 4ο Greek Exports Forum, η οποία διοργανώνεται για τέταρτη συνεχή χρονιά από την Ένωση Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών […]