Μία σημαντική τάση στον κλάδο του μάρκετινγκ είναι το mobilemarketing. Tα smartphones και τα ipads χρησιμοποιούνται από ολοένα και περισσότερους καταναλωτές παγκοσμίως ως εργαλεία επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με τα brands. Έτσι, οι εταιρίες διεθνώς στρέφονται στον σχεδιασμό και υλοποίησης μιας τέτοιας στρατηγικής μάρκετινγκ.
Πιο συγκεκριμένα:
· Σχεδόν το ήμισυ του παγκόσμιου πληθυσμού έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, ενώ το 80% των χρηστών διαδικτύου είναι ιδιοκτήτες smartphones. Μάλιστα, οι νέοι χρησιμοποιούν ψηφιακά εργαλεία κυρίως για να ενημερωθούν ή για να αγοράσουν προϊόντα ή υπηρεσίες.
· Η εύκολη πρόσβαση των καταναλωτών σε προϊόντα και υπηρεσίες μέσω του κινητού τηλεφώνου τους συμβάλλει στην ενίσχυση της αναγνωσιμότητας των brands, στην δημιουργία αφοσιωμένων πελατών και στην αύξηση των πωλήσεών τους.
· Τα smartphones τείνουν να αποτελέσουν το κυριότερο εργαλείο πραγματοποίησης συναλλαγών. Χαρακτηριστικά, σε 16 μεγάλες αγορές το 2014, το 45% των χρηστών ηλικίας 15-65 ετών, δοκίμασαν να πραγματοποιήσουν τις πληρωμές τους εντός των καταστημάτων μέσω κινητού τηλεφώνου τουλάχιστον μία φορά.
· Το 56 % των καταναλωτών λαμβάνουν την τελική αγοραστική τους απόφαση άμεσα ή μέσα σε μια ώρα κατόπιν πραγματοποίησης έρευνας μέσω κινητού τηλεφώνου.
· Το 69% των χρηστών κινητών τηλεφώνων διαγράφουν e-mails που δεν είναι προσαρμοσμένα σε τέτοιες συσκευές.
· Πάνω από 3,6 δις άνθρωποι είναι σε θέση να λαμβάνουν μηνύματα SMS, με το 90% των μηνυμάτων αυτών να ανοίγονται μέσα σε 3 λεπτά. Μάλιστα, σχεδόν το 50% των καταναλωτών στις ΗΠΑ προβαίνει κατευθείαν σε αγορές κατόπιν λήψης SMS από ένα brand.
Πηγές: Laura Lake(2016), www. mobilemarketingmagazine.com, www.marketo.com, www.businessnewsdaily.com, www.marketing-schools.org, www.mckinsey.com .
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.