The Next best thing: Mobile Marketing

The Next best thing: Mobile Marketing

alt
Μία σημαντική τάση στον κλάδο του μάρκετινγκ είναι το mobilemarketing.smartphones και τα ipads χρησιμοποιούνται από ολοένα και περισσότερους καταναλωτές παγκοσμίως ως εργαλεία επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με τα brands. Έτσι, οι εταιρίες διεθνώς στρέφονται στον σχεδιασμό και υλοποίησης μιας τέτοιας στρατηγικής μάρκετινγκ.
Πιο συγκεκριμένα:
alt
·  Σχεδόν το ήμισυ του παγκόσμιου πληθυσμού έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, ενώ το 80% των χρηστών διαδικτύου είναι ιδιοκτήτες smartphones. Μάλιστα, οι νέοι χρησιμοποιούν ψηφιακά εργαλεία κυρίως για να ενημερωθούν ή για να αγοράσουν προϊόντα ή υπηρεσίες.
·  Η εύκολη πρόσβαση των καταναλωτών σε προϊόντα και υπηρεσίες μέσω του κινητού τηλεφώνου τους συμβάλλει στην ενίσχυση της αναγνωσιμότητας των  brands, στην δημιουργία αφοσιωμένων πελατών και στην αύξηση των πωλήσεών τους.
·  Τα smartphones τείνουν να αποτελέσουν το κυριότερο εργαλείο  πραγματοποίησης συναλλαγών.alt Χαρακτηριστικά, σε 16 μεγάλες αγορές το 2014, το 45% των χρηστών ηλικίας 15-65 ετών, δοκίμασαν να πραγματοποιήσουν τις πληρωμές τους εντός των καταστημάτων μέσω κινητού τηλεφώνου τουλάχιστον μία φορά.
· Το 56 % των καταναλωτών λαμβάνουν την τελική αγοραστική τους απόφαση άμεσα ή μέσα σε μια ώρα κατόπιν πραγματοποίησης έρευνας μέσω κινητού τηλεφώνου.
·   Το 69% των χρηστών κινητών τηλεφώνων διαγράφουν e-mails που δεν είναι  προσαρμοσμένα σε τέτοιες συσκευές.alt
·  Πάνω από 3,6 δις άνθρωποι είναι σε θέση να λαμβάνουν μηνύματα SMS, με το  90% των μηνυμάτων αυτών να ανοίγονται μέσα σε 3 λεπτά. Μάλιστα, σχεδόν το 50% των καταναλωτών στις ΗΠΑ προβαίνει κατευθείαν σε αγορές κατόπιν λήψης SMS από ένα brand.
 
Πηγές: Laura Lake(2016), www. mobilemarketingmagazine.com, www.marketo.com, www.businessnewsdaily.com, www.marketing-schools.org, www.mckinsey.com .