24/03/15

Οι νέες προκλήσεις για την αγορά των προϊόντων πολυτελείας στην Κίνα

Καθώς η παγκόσμια αγορά προϊόντων πολυτελείας σημειώνει μία μικρότερη αλλά μακροπρόθεσμα πιο βιώσιμη ανάπτυξη, στην αντίστοιχη αγορά της ηπειρωτικής Κίνας παρατηρήθηκε για πρώτη φορά μια αρνητική […]
24/03/15

Ώρα να επαναπροσδιορίσουμε τις έτοιμες-για το ράφι-συσκευασίες λιανικής!

Η τοποθέτηση των προϊόντων σε έτοιμες-για το ράφι-συσκευασίες λιανικής (Shelf-Ready Packaging/SRP), σε αυτές δηλαδή που παραδίδονται σ’ έναν λιανοπωλητή ως μία εμπορεύσιμη κι έτοιμη προς πώληση […]
24/03/15

Ημερίδα «Συσκευασία και Εξαγωγές»

Η ημερίδα «Συσκευασία και Εξαγωγές» που συνδιοργανώθηκε από το περιοδικό Allpack, τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Παραγωγής Υλικών και Συσκευασίας (ΣΥΒΙΠΥΣ) και την HELEXPO στο πλαίσιο της 24ης […]
24/03/15

Επιχειρήσεις και διανομείς: Ένας δύσκολος αλλά αναγκαίος και πολλά υποσχόμενος «γάμος»

Τα τελευταία 30 χρόνια οι επιχειρήσεις βιομηχανικών προϊόντων εγκαταλείπουν την τακτική της απευθείας πώλησης και καταφεύγουν ολοένα και περισσότερο σε κανάλια διανομής, λόγω των πιέσεων που […]
25/02/15

Καταναλωτές 60 +: Μια δυναμική και κερδοφόρα ομάδα-στόχος.

Μια αγορά που δυστυχώς είτε περιφρονείται, είτε δεν προσεγγίζεται με τον κατάλληλο τρόπο τα τελευταία χρόνια από τις διαφημιστικές εταιρείες και τους ανθρώπους του μάρκετινγκ είναι […]
25/02/15

Έξυπνες συσκευασίες που προειδοποιούν και μεταμορφώνονται!

Οι συσκευασίες των ποτών και των τροφίμων συνεχώς εξελίσσονται για να ανταποκριθούν στις μεταβαλλόμενες και πολυδιάστατες απαιτήσεις και  καθημερινές ανάγκες των καταναλωτών για ευκολία, πρακτικότητα και […]
25/02/15

Ο ρόλος της τιμής στην αντίληψη ενός brand.

Η αντίληψη ενός καταναλωτή για τις αξίες, την προσωπικότητα και την κληρονομιά που φέρει ένα brand,  συμβάλουν στην ψυχολογία που αποκτά ο ίδιος απέναντι σε ένα […]
25/02/15

Πώς να δημιουργήσετε νέες αγορές!

Είναι πλέον σύνηθες οι επικεφαλής των διαφόρων εταιρειών –είτε είναι start-ups είτε είναι μεγάλες και καθιερωμένες- να προσπαθούν να υιοθετήσουν έξυπνες και καινοτόμες στρατηγικές προκειμένου να […]
22/01/15

4 σημεία κλειδιά για τις επιχειρήσεις για την ομαλή μετάβαση στην εποχή της omni-channel καταναλωτικής εμπειρίας.

Ο ρόλος των παραδοσιακών σημείων λιανικής πώλησης (φυσικό κατάστημα) ολοένα και εξελίσσεται, καθώς το ίδιο το παραδοσιακό λιανεμπόριο βρίσκεται σε φάση συνεχούς αναδιαμόρφωσης. Η αυξανόμενη παγκοσμιοποίηση […]
22/01/15

Το χάσμα μεταξύ καταναλωτών και παραγωγών στην omni-channel εποχή του εμπορίου.

Η μετάβαση από τα πολυκαναλικά δίκτυα διανομής στην omni-channel εποχή, αποτελεί πλέον βασική προτεραιότητα για σημαντική μερίδα επιχειρήσεων.  Ωστόσο, παρατηρείται μία μεγάλη απόσταση ανάμεσα σε αυτό […]
22/01/15

Οι νέες τάσεις του packaging στον κλάδο των αλλαντικών και κρεάτων: Πιο καινοτόμες, ποιοτικές και λειτουργικές συσκευασίες.

Η βιομηχανία κρέατος και αλλαντικών, η οποία αναπτύσσεται με σταθερούς ρυθμούς λόγω της αυξανόμενης κατανάλωσης κρέατος παγκοσμίως και ιδιαίτερα λόγω της αυξανόμενης ζήτησης στις αναπτυσσόμενες χώρες […]
22/01/15

Οι νέες ομάδες – στόχοι της βιομηχανίας ομορφιάς!

Η βιομηχανία ομορφιάς σήμερα αναφέρεται σε μία ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που δεν αφορούν παραδοσιακά μόνο τα καλλυντικά και τα προϊόντα φροντίδας του δέρματος, αλλά […]
22/01/15

Ημερίδα «Συσκευασία και Σύγχρονο Μάρκετινγκ»

Η ημερίδα «Συσκευασία και Σύγχρονο Μάρκετινγκ» πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στις 8 Νοεμβρίου 2014 στο Εκθεσιακό Κέντρο MEC της Παιανίας, και διοργανώθηκε από το περιοδικό Allpack […]
22/01/15

Greek Exports Conference 2014

Το Συνέδριο Greek Exports Conference 2014 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στις 28 Νοεμβρίου 2014 στο Ξενοδοχείο Divani Apollon Palace & Thalasso στη Βουλιαγμένη και συνδιοργανώθηκε από […]
09/12/14

1o Βραβείο Υποβοήθησης Εξαγωγέων στην DK Consultants στα Greek Exports Awards 2014!

Η DK Consultants αναδείχθηκε για 2η συνεχή χρονιά κορυφαία εταιρεία υποβοήθησης εξαγωγέων μεταξύ των εταιρειών Interamerican, Euler Hermes Hellas, GS1 Association Greece και ΜΕΤΚΟ – SAGITA, […]
09/12/14

Πώς η τιμολόγηση επηρεάζει το branding;

Η αξία του εμπορικού σήματος  (brand equity) προκύπτει αποκλειστικά από την αντίληψη που έχουν οι πελάτες για αυτό και την αξία των προϊόντων και υπηρεσιών που […]
09/12/14

Paper foam: η εναλλακτική συσκευασία!

Αποτελούμενη από 100% ανακυκλωμένο και ανακυκλώσιμο υλικό, το Paper foam είναι μία καινοτόμα, φιλική προς το περιβάλλον εναλλακτική λύση στην τυπική πλαστική συσκευασία, η οποία αποτελείται […]
09/12/14

Ημερίδα: «Συσκευασία – ετικέτα οίνου και ελαιολάδου: η συμβολή τους στην επιτυχία»

Η Ημερίδα «Συσκευασία – ετικέτα οίνου και ελαιολάδου: η συμβολή τους στην επιτυχία» πραγματοποιήθηκε την 9η Νοεμβρίου στο Εκθεσιακό Κέντρο MEC της Παιανίας, και συνδιοργανώθηκε από […]