Ημερίδα «Συσκευασία και Σύγχρονο Μάρκετινγκ»

Ημερίδα «Συσκευασία και Σύγχρονο Μάρκετινγκ»

Η ημερίδα «Συσκευασία και Σύγχρονο Μάρκετινγκ» πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στις 8 Νοεμβρίου 2014 στο Εκθεσιακό Κέντρο MEC της Παιανίας, και διοργανώθηκε από το περιοδικό Allpack στα πλαίσια της 14ης Διεθνούς Εκθέσεως Συσκευασιών, Μηχανημάτων, Εκτυπώσεων και Logistics που έλαβε χώρα στον ίδιο χώρο το διάστημα 07 – 09 Νοεμβρίου 2014.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΔΩ..
Κεντρικό θέμα της ημερίδας ήταν ο ρόλος που διαδραματίζει η συσκευασία και η ετικέτα στις πωλήσεις και τις εξαγωγές, ο ρόλος του μάρκετινγκ στη συσκευασία, το βιομηχανικό σχέδιο, η σήμανση και η νομική προστασία της συσκευασίας. Την ημερίδα παρακολούθησαν πλήθος παραγωγών, επιχειρηματιών, επιστημόνων και εκπροσώπων της βιομηχανίας συσκευασίας και οι σχετικές συζητήσεις με το κοινό επικεντρώθηκαν κυρίως στις νέες τάσεις και τα επίκαιρα ζητήματα που προκύπτουν στον κλάδο, δεδομένων των τεχνολογικών εξελίξεων και των νομοθετικών μεταρρυθμίσεων.
Στην  ημερίδα συμμετείχε και η DK Consultants εκπροσωπούμενη από τον κ. Τάσο Γούσιο. Ο Κος Γούσιος στην παρουσίαση του με τίτλο «Συσκευασία και Σύγχρονο Μάρκετινγκ» ανέλυσε τον γενικότερο ρόλο που διαδραματίζει η συσκευασία στις εξαγωγές και ιδιαίτερα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά αυτής που επηρεάζουν τον καταναλωτή και ταυτόχρονα συμβάλλουν στην ανάπτυξη των εξαγωγών. Στη συνέχεια υπογράμμισε ότι αυτή αποτελεί βασικό στοιχείο διαφοροποίησης και καινοτομίας και άρα συγκριτικό πλεονέκτημα του προϊόντος, ενώ ταυτόχρονα επεσήμανε την αποτυχία των καινοτόμων προϊόντων λόγω κακού ή ανεπαρκούς μάρκετινγκ. Επιπλέον ανέλυσε τις επικρατούσες τάσεις στη συσκευασία ποτών, οι οποίες ανταποκρίνονται στις ανάγκες για ασφαλή μεταφορά, για ευκολία κι ευχρηστία και για μεγαλύτερη φιλικότητα προς το περιβάλλον.
Τέλος,τόνισε τη σημασία των ειδικών τεχνικών προδιαγραφών και συγκεκριμένα των λειτουργικών και δομικών χαρακτηριστικών (όπως λ.χ  τα τεχνικά γνωρίσματα και οι ιδιότητες αντοχής που συντελούν στην ασφαλή μεταφορά, στοίβαξη και αποθήκευση των προϊόντων) τα οποία πρέπει να πληροί μια καλή και επιτυχημένη συσκευασία. Σύμφωνα με τον Κο Γούσιο, αυτά θα πρέπει να βασίζονται στην ανάλυση και αποτύπωση των καταναλωτικών συνηθειών του κοινού – στόχου, των απαιτήσεων των δικτύων διανομής και της στρατηγικής τοποθέτησης σε αυτά, στην αξιολόγηση της υπάρχουσας παραγωγικής δυναμικότητας καθώς και στην διερεύνηση και κάλυψη των νομικών και άλλων απαιτήσεων της αγοράς-στόχου.