Η δύναμη του χρώματος στην επιλογή προϊόντος

Η δύναμη του χρώματος στην επιλογή προϊόντος

χρώμα

Είναι γεγονός ότι όποτε βρίσκεστε σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα, στην προσπάθεια σας να διαλέξετε το προϊόν το οποίο θα αγοράσετε, προσέχετε πάντα κάποιες συσκευασίες. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ το γιατί; Τι κάνει αυτές τις συσκευασίες τόσο ξεχωριστές και σας τραβάνε την προσοχή με αποτέλεσμα να τις επιλέξετε για το καλάθι σας; Φυσικά, το χρώμα της συσκευασίας! Είναι πλέον αποδεκτό ότι το χρώμα μιας συσκευασίας είναι ένα πολύ δυνατό «χαρτί» για την επιλογή του προϊόντος.

χρώμα

“Colour is, on the evidence of language alone, very bound up with the feelings”. -Marion Milner

 

Είστε σίγουροι όμως ότι γνωρίζετε τι υποδηλώνει κάθε χρώμα;

Γνωρίζοντας το συναίσθημα που προκαλεί κάθε χρώμα, μπορείτε να δημιουργήσετε την κατάλληλη συσκευασία για το προϊόν σας.  Έτσι λοιπόν το:

Κόκκινο: Αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος και τους παλμούς της καρδιάς δημιουργώντας την αίσθηση της πείνας. Συνεπώς, είναι το ιδανικό χρώμα για χώρους εστίασης  (ιδίως γρήγορου φαγητού) και τρόφιμα.

Κίτρινο: Δημιουργεί το αίσθημα της χαράς και της ανεμελιάς. Συνήθως χρησιμοποιείται έτσι ώστε να τραβήξει την προσοχή.

Πορτοκαλί: Δημιουργεί αίσθηση άνεσης, αυξάνει τη νοητική λειτουργία και ωθεί στην πραγματοποίηση μιας πράξης, π.χ. αγορά.

Μπλε: Ενισχύει το αίσθημα της εμπιστοσύνης και της ασφάλειας. Συνήθως συναντάται σε συσκευασίες γαλακτοκομικών προϊόντων (σε συνδυασμό με το λευκό) τονίζοντας την ποιότητα και την καθαρότητα.

Πράσινο: Είναι το πρώτο χρώμα που έρχεται στο μυαλό κάποιου όταν αναφερόμαστε σε τομείς όπως υγεία, περιβάλλον, βιωσιμότητα. Θεωρείται το πιο «εύπεπτο» χρώμα καθώς είναι το χρώμα εκείνο το οποίο επεξεργάζονται τα μάτια ευκολότερα.

Ροζ: Θεωρείται το πιο «ρομαντικό» χρώμα. Εκπέμπει την αίσθηση της σιγουριάς και της συναισθηματικής ασφάλειας. Κυρίως χρησιμοποιείται σε προϊόντα που απευθύνονται στις γυναίκες και σε προϊόντα καλλωπισμού.

Μαύρο: Δυναμικό χρώμα το οποίο δίνει την αίσθηση της πολυτέλειας. Χρησιμοποιείται σε προϊόντα και σε brand τα οποία θέλουν να τονίσουν το luxury χαρακτήρα τους.

Παρόλα αυτά, το χρώμα όμως μιας συσκευασίας από μόνο του δεν αρκεί για να πραγματοποιηθεί μια αγορά. Υπάρχουν και  άλλοι σημαντικοί παράγοντες οι οποίοι συμβάλλουν στην επιλογή και στην αγορά ενός προϊόντος, όπως οι προδιαγραφές μιας συσκευασίας, οι τάσεις που επικρατούν στην αγορά κ.α.

Εάν χρειάζεστε περισσότερες διευκρινίσεις και σωστές προδιαγραφές για τις συσκευασίες των προϊόντων σας αλλά και σχετικά με τις καταναλωτικές τάσεις οι οποίες επικρατούν στην αγορά, η DK Marketing είναι εδώ για εσάς. Μέσα από τις υπηρεσίες μας για Σχεδιασμό Προϊόντων – Συσκευασίας & Τεχνικές Προδιαγραφές σας καθοδηγούμε προς την ορθότερη τοποθέτηση των προϊόντων σας στην αγορά.