Wednesday November 30th, 2016

Τα αλουμινένια καπάκια «αιχμαλωτίζουν» το ενδιαφέρον των καταναλωτών!

Η συσκευασία αποτελεί το πιο καθοριστικό μέσο επαφής μεταξύ προϊόντος και καταναλωτή, και διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην τελική αγοραστική απόφαση. Το πώμα, ως η «κορώνα» […]
Wednesday November 30th, 2016

Στέβια : Ένα φυσικό γλυκαντικό για υγεία και ευεξία

Η στέβια είναι ένα φυσικό γλυκαντικό και υποκατάστατο ζάχαρης που εξάγεται από ένα είδος φυτού που ονομάζεται Stevia rebaudiana και το οποίο ευδοκιμεί στην Παραγουάη και […]
Tuesday November 29th, 2016

Κλειδί για την ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου το Mobile Marketing!

Ο τουρισμός αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες και πιο ραγδαία αναπτυσσόμενες βιομηχανίες του κόσμου. Το 2015 ο τουριστικός κλάδος ήταν ο μόνος κλάδος της ελληνικής οικονομίας […]
Tuesday November 29th, 2016

Τι αγορές κάνουν οι Αμερικανοί και οι Ευρωπαίοι τα Χριστούγεννα;

Η μέση αμερικανική οικογένεια ξοδεύει κάθε χρόνο περίπου 688 δολάρια για χριστουγεννιάτικα δώρα. Κατά μέσο όρο:
Tuesday October 18th, 2016

Tips για μια αποτελεσματική στρατηγική mobile marketing

Ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να διαθέτει μια επιτυχημένη στρατηγική mobile marketing ενός brand;
Tuesday October 18th, 2016

Πού ταξιδεύουν οι Ευρωπαίοι καταναλωτές και τι αποζητούν;

O τουρισμός αποτελεί έναν από τους ακμάζοντες οικονομικούς κλάδους στην Ευρωπαϊκή Ένωση των 28 κρατών μελών. Παρά την οικονομική κρίση, οι κάτοικοι της Ευρώπης συνεχίζουν να […]
Tuesday October 18th, 2016

Μια ματιά στον Ευρωπαϊκό κλάδο κοσμηματοποιίας

Η ευρωπαϊκή βιομηχανία κοσμημάτων αποτελεί μια από τις λίγες βιομηχανίες που δεν επηρεάστηκαν σημαντικά από την οικονομική κρίση και αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω, καθώς οι χώρες […]
Tuesday October 18th, 2016

Υλικά των Πολυτελών Συσκευασιών

Thursday September 15th, 2016

The Next best thing: Mobile Marketing

Μία σημαντική τάση στον κλάδο του μάρκετινγκ είναι το mobilemarketing. Tα smartphones και τα ipads χρησιμοποιούνται από ολοένα και περισσότερους καταναλωτές παγκοσμίως ως εργαλεία επικοινωνίας και […]
Thursday September 15th, 2016

Ποια η αγοραστική συμπεριφορά του σύγχρονου Αμερικανού καταναλωτή;

Μετά από μία δύσκολη οικονομικά 7ετία, οι Αμερικανοί καταναλωτές φαίνεται να υιοθετούν μια πιο αισιόδοξη στάση όσον αφορά τις αγορές τους.
Thursday September 15th, 2016

Η μπάρα σαπουνιού αποτελεί παρελθόν;

Οι καταναλωτές παγκοσμίως δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη έμφαση στην προσωπική τους υγιεινή οπότε και καταφεύγουν πλέον περισσότερο στην αγορά  προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Σημειώνεται όμωςότι η μπάρα […]
Thursday September 15th, 2016

Bright future for luxury packaging!

The global luxury goods packaging market begins to recover after the economic crisis. In 2015 it amounted to € 13 billion and is expected to increase […]
Wednesday July 20th, 2016

Tips to attract customers in the cosmetic surgery industry

Nowadays, given that delicate appearance is regarded more than ever as a valuable element in people lives and their psychology, especially for the young ones, the […]
Wednesday July 20th, 2016

What does the color of your logo reveal about your company?

Logo is perhaps the most effective tool for a brand to create a specific identity and image in the minds of potential buyers, and to differentiate […]
Wednesday July 20th, 2016

Is your packaging efficient?

Packaging is the first means by which consumers interact on supermarket shelves before choosing a brand and consequently the only tool to pique consumers’ attention within […]
Wednesday July 20th, 2016

Truffle: A black diamond on your table!

The truffle is a completely natural product, which stands out for its high nutritional and culinary value. It is  one of the most rare and sought […]
Tuesday May 31st, 2016

Make a great impression with the digital visual merchandising!

– Do your windows tell a good “visual” story? – Is the entrance of your store inviting for costumers? – Are your products easily accessible to […]
Tuesday May 31st, 2016

Trends that are expected to dominate the global market until 2020 !

Nowadays consumer preferences are constantly changing and these changes force companies to adapt in order to meet their needs and expectations. Consequently, successful businesses need not […]