Η μέση αμερικανική οικογένεια ξοδεύει κάθε χρόνο περίπου 688 δολάρια για χριστουγεννιάτικα δώρα. Κατά μέσο όρο:
· $232 διατίθενται στην αγορά ηλεκτρονικών συσκευών. Παρά το υψηλό τους κόστος, τα ηλεκτρονικά είδη αποτελούν ένα πολύ δημοφιλές και χρηστικό δώρο που ο παραλήπτης θα εκτιμήσει. Ιδιαίτερα αγαπητά είναι τα κινητά, τα laptop και τα tablet.
· $662 δαπανώνται για γεύματα, ταξίδια και χριστουγεννιάτικη διακόσμηση. Οι καταναλωτές επιθυμούν να απολαμβάνουν μοναδικές στιγμές με τους φίλους και την οικογένειά τους, γι’ αυτό και επενδύουν χρήματα σε ταξίδια αναψυχής και γεύματα με τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Επίσης, $32 δισεκατομμύρια δαπανώνται κάθε χρόνο σε όλη τη χώρα για online αγορές. Όλο και περισσότερος κόσμος στρέφεται στο online shopping και για τις χριστουγεννιάτικες αγορές του, καθώς στο ίντερνετ μπορεί να βρει ένα πλήθος online καταστημάτων που να ικανοποιούν τις προτιμήσεις του και να παραμένουν εντός των οικονομικών δυνατοτήτων του. Ακόμη, τα online καταστήματα παρέχουν πολύ συχνά προσφορές.
Εν ολίγοις, οι Αμερικανοί καταναλωτές επιθυμούν να κάνουν ακριβά δώρα, πράγμα που φαίνεται από την προτίμησή τους στις ηλεκτρονικές συσκευές, και να προσφέρουν στους αγαπημένους τους ανεπανάληπτες εμπειρίες μέσω ταξιδιών και διασκεδαστικών δραστηριοτήτων.
Oι Ευρωπαίοι από την άλλη, επιλέγουν περισσότερο παραδοσιακά δώρα και δίνουν μεγάλη έμφαση στο γούστο και την ικανοποίηση του παραλήπτη. Πιο συγκεκριμένα, δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στην αγορά ρούχων, ένα κλασικό είδος δώρου που δεν παύει να είναι αγαπητό και να προσφέρει χαρά τόσο στον καταναλωτή που το αγοράζει, όσο και στο πρόσωπο στο οποίο το δωρίζει.
Επίσης ένα μεγάλο ποσοστό των Ευρωπαίων αγοράζει giftcards, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στον ίδιο τον παραλήπτη να επιλέξει το δώρο του. Αν και αυτό μπορεί να υποδηλώνει κατά κάποιους έλλειψη ιδεών, η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών δηλώνει πως επιθυμεί να δέχεται giftcards, εφόσον έχουν ληφθεί υπόψιν οι προτιμήσεις της. Μία giftcard από το σωστό κατάστημα είναι ένα πολύ ωραίο δώρο, καθώς δείχνει πως ο καταναλωτής αφιέρωσε κάποιο χρόνο και σκέψη σε αυτό. Επίσης, με αυτό τον τρόπο αποφεύγονται οι αλλαγές δώρων, οι οποίες τα Χριστούγεννα φτάνουν το ποσοστό του 54%.
Στην Ευρώπη, οι κυριότερες χώρες στις οποίες οι κάτοικοι σημειώνουν τις υψηλότερες χριστουγεννιάτικες αγορές κατά μέσο όρο είναι οι Ιρλανδία, Ισπανία, Ην. Βασίλειο και Γαλλία.
Τόσο στην Αμερική όσο και στην Ευρώπη, οι καταναλωτές φαίνεται να διαθέτουν περίπου τα ίδια χρήματα στις χριστουγεννιάτικες αγορές τους (με εξαίρεση μόνο το ιδιαίτερα υψηλό budget της Ιρλανδίας).
Γενικότερα τα Χριστούγεννα αποτελούν μια σημαντική ευκαιρία για την αύξηση των εσόδων των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στους κλάδους των ρούχων, των ηλεκτρονικών συσκευών και των γλυκισμάτων, καθώς και των καταστημάτων που καινοτομούν διευκολύνοντας τους καταναλωτές τους μέσω του online shopping και των giftcards.
ΠΗΓΕΣ: Jasmine Williams(2013), www.worldatlas.com , www.ezonomics.com , www.dailyinfographic.com , redlinenewsletters.wordpress.com .
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.