Γιατί είναι σημαντικό;
Κυρίως για δύο βασικούς λόγους. Πρώτον, σας επιτρέπει να συγκεντρωθείτε σε πιο σημαντικά πράγματα και, δεύτερον, διατηρεί συγκεκριμένα επίπεδα ποιότητας.
Όσο η επιχείρηση σας μεγαλώνει, η ανάγκη για περισσότερη επικοινωνία και βαρετά καθήκοντα αυξάνεται μαζί σας. Μετά από ένα σημείο, απλά αυτή η ανάγκη δεν μπορεί να ικανοποιηθεί με ανθρώπους. Εδώ έρχονται να “κουμπώσουν” οι μηχανές.
Οι διευθύνσεις marketing και πωλήσεων μπορούν να χρησιμοποιήσουν Marketing Automation για να βοηθηθούν στις καθημερινές τους καμπάνιες και επικοινωνίες με τους πελάτες τους. Εξατομικεύοντας τις διαδικασίες τους με τέτοιο τρόπο, τις κάνετε πιο γρήγορες και αποτελεσματικές.
Αυτή η φιλική προς τις μηχανές προσέγγιση διατηρεί τα πάντα υπό έλεγχο, μειώνοντας τα ανθρώπινα σφάλματα στο ελάχιστο δυνατό. Με τις κατάλληλες ροές εργασιών, έχετε την δυνατότητα να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας γρήγορα και απλά, αυξάνοντας τα επίπεδα ικανοποίησης τους με τις γρήγορες απαντήσεις σας.
Τι δεν είναι Marketing Automation;
Δεν σημαίνει πως μπορείτε να αυτοματοποιήσετε τα πάντα.
Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι σημαντικός στις σχέσεις με τους πελάτες σας, και δεν μπορεί να αποκατασταθεί πλήρως. Δεν μπορείτε, επομένως, να εξατομικεύσετε πλήρως τις διαδικασίες σας, ώστε οι πελάτες σας να συνομιλούν απλά με “ψυχρές” μηχανές.
Ως ένα καλό χρυσό κανόνα, κρατήστε αυτό: Αν ένα έργο είναι συνεχώς επαναλαμβανόμενο (πχ όταν οι πελάτες σας κάνουν μια συχνή ερώτηση ή η αποστολή ενός email σε πολλούς παραλήπτες μιας λίστας), τότε είναι υποψήφιο προς αυτοματοποίηση. Εάν αυτό είναι μοναδικό (πχ η διαχείριση ενός παραπόνου συγκεκριμένου πελάτη ή η απάντηση σε ένα email) τότε πρέπει να διεκπεραιωθεί από πραγματικό άνθρωπο.