Κάθε προϊόν ή υπηρεσία, είτε on-line είτε off-line, καλύπτει ένα βαθύτερο συναίσθημα ή μια υποσυνείδητη επιθυμία / ανάγκη που έχει ο κάθε άνθρωπος, όπως για παράδειγμα ανάγκη για αναγνώριση, για ελπίδα, για αναμνήσεις κλπ. Και όταν εσείς καταφέρετε να συνδέσετε το προϊόν σας με το συναίσθημα / την ανάγκη αυτή, τότε θα κερδίσετε σταδιακά την εμπιστοσύνη της αγοράς, άρα και το προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού.
Στο προηγούμενο newsletter είδαμε ότι η πλειοψηφία των καταναλωτών, πριν προβούν σε μια αγορά, αναζητούν στο Internet σχετικές πληροφορίες. Όταν ο υποψήφιος πελάτης δει το προϊόν, στην εφημερίδα, περιοδικό, τηλεόραση, ή ακούσει για αυτό μέσω κάποιου φίλου στα κοινωνικά δίκτυα ή διαβάσει για αυτό ψάχνοντας σε κάποιο blog, θα πρέπει να δει τον εαυτό του μέσα σε αυτό. Να δημιουργήσει αυτόματα μια σύνδεση μεταξύ των αναγκών και επιθυμιών του εαυτού του και των λύσεων που του προτείνετε με το προϊόν.
Από την άλλη πλευρά, το κόστος για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, ήταν, μέχρι και πρόσφατα, πολύ υψηλό, αφού μια εταιρία χρειαζόταν να πληρώσει αδρά για να τραβήξει την προσοχή των υποψήφιων πελατών της, να την αποσπάσει από οτιδήποτε έκαναν εκείνη τη στιγμή και στη συνέχεια να συνδέσει το προϊόν με κάποια από τις ανάγκες του, την οποία υπέθετε πως έχει, μιας και ο εν δυνάμει πελάτης ανήκε σε ομάδες με συγκεκριμένα δημογραφικά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά. Όμως στην εποχή του Internet και των κοινωνικών δικτύων το παιχνίδι αυτό αλλάζει. Οι πελάτες έχουν όνομα και δηλώνουν ευθέως, μέσω των κοινωνικών δικτύων, των blogs κλπ τις βαθύτερες ανάγκες και επιθυμίες τους.
Το Inbound Marketing περιλαμβάνει μια σειρά τακτικών έμμεσης προσέλκυσης περισσότερων πελατών, παρέχοντάς τους χρήσιμες και σχετικές με τα ενδιαφέροντά τους, πληροφορίες μέσω blogs, podcasts, video, eBooks, enewsletters, whitepapers κλπ. Το Inbound Marketing κερδίζει την προσοχή των πελατών, καθιστά εύκολο να βρεθεί η εταιρία στο διαδίκτυο και οδηγεί υποψήφιους πελάτες στην ιστοσελίδα της με την παραγωγή ενδιαφέροντος περιεχόμενο. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα σε μια επιχείρηση να εστιάσει και να στοχεύσει σε πελάτες που, γνωρίζει εκ των προτέρων, ότι είναι περισσότερο πρόθυμοι να αγοράσουν το προϊόν της.
Το 2012 το 47% των επιχειρήσεων αύξησαν τον προϋπολογισμό τους για Inbound Marketing. Και όχι άδικα, αφού για το 2011 το μέσο κόστος για την αναγνώριση ενός νέου εν δυνάμει αγοραστή του προϊόντος / υπηρεσίας με χρήση των παραδοσιακών τακτικών σύνδεσης του προϊόντος με τις ανάγκες του χρήστη (φυλλάδια, αλληλογραφία, διαφημίσεις σε ραδιόφωνο και τηλεόραση, μαζικά email κλπ) ήταν $ 373, σε σύγκριση με τα $ 143 με τη χρήση Inbound Marketing. Επιπρόσθετα, το ποσοστό μετατροπής των “εν δυνάμει αγοραστών” σε “αγοραστές” με χρήση Inbound Marketing είναι πολύ υψηλότερο σε σχέση με τη χρήση των παραδοσιακών μεθόδων.
Σταματήστε λοιπόν να πουλάτε, δώστε λύσεις με τα προϊόντα σας και ενημερώστε τους πελάτες σας για αυτές.
Πηγές: www.blog.hubspot.com, www.marketingcharts.com , www.farrellkramer.com , www.socialmediaexaminer.com , www.quora.com , http://visual.ly.inbound-marketing-explosion , http://em.wikipedia.org
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.