Οι καταναλωτές εξοικειώνονται συνεχώς με την ψηφιακή τεχνολογία!

Οι καταναλωτές εξοικειώνονται συνεχώς με την ψηφιακή τεχνολογία!

 

Οι έξυπνες συσκευές καταλαμβάνουν ολοένα και σημαντικότερη θέση στην καθημερινότητα των καταναλωτών παγκοσμίως. Τα τελευταία έτη υπήρξε κατακόρυφη αύξηση στη χρήση τους, η οποία έχει αλλάξει καθοριστικά καθημερινές ανθρώπινες συνήθειες και δραστηριότητες, όπως η επικοινωνία, η διασκέδαση, η ενημέρωση, η κατανάλωση.

Με τον όρο έξυπνες συσκευές προσδιορίζεται πλήθος ψηφιακών συσκευών, όπως κινητά τηλέφωνα (smartphone), tablet, έξυπνες τηλεοράσεις, Η/Υ κ.α. Αξίζει να αναφερθεί ότι ένα αμερικάνικο νοικοκυριό κατέχει κατά μέσο όρο περίπου 10 ενεργές ψηφιακές συσκευές, με τα νοικοκυριά που αποτελούνται από 4 και πλέον άτομα να κατέχουν περισσότερες από 18. Την πρωτοκαθεδρία κατέχουν τα laptop με  σχεδόν καθολική διείσδυση (97%) στα αμερικάνικα νοικοκυριά, και ακολουθούν τα  έξυπνα κινητά τηλέφωνα (smartphone) και tablet με ποσοστό 91% και 71% αντίστοιχα, ενώ μια ειδική κατηγορία αποτελούν οι κονσόλες παιχνιδιών (32%).

Η παρουσία μικρών παιδιών (κάτω των 12 ετών) στην οικογένεια συμβάλλει σημαντικά στην
αύξηση της χρήσης ηλεκτρονικών συσκευών. Πιο συγκεκριμένα, μία αμερικάνικη οικογένεια με μικρά παιδιά ή εφήβους μπορεί να διαθέτει έως και 59% περισσότερες ηλεκτρονικές συσκευές σε σχέση με ένα ζευγάρι χωρίς παιδιά.
Στην Ευρώπη, το 80% των ανθρώπων με πρόσβαση στο διαδίκτυο χρησιμοποιούν smartphones. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός ότι ο Ευρωπαίος καταναλωτής-χρήστης κινητού τηλεφώνου αφιερώνει κατά μέσο όρο το 90% χρόνου του στην περιήγηση σε ειδικά σχεδιασμένες εφαρμογές (applications) παρά σε ιστοσελίδες.
Είναι λοιπόν ιδιαίτερα σημαντικό οι επιχειρήσεις να έχουν μία δυναμική παρουσία στο διαδίκτυο μέσω ιστοσελίδων που είναι συμβατές με ψηφιακές συσκευές αλλά και μέσω ειδικά σχεδιασμένων εφαρμογών, διευκολύνοντας τον χρήση στην αναζήτηση πληροφοριών, στην πραγματοποίηση των συναλλαγών του αλλά και στην ψυχαγωγία του.
 
Πηγές: comScore (2016), www.smartinsights.com