Οι Olive Oil Times, το εγκυρότερο περιοδικό για το ελαιόλαδο στον κόσμο, φιλοξενεί την Έρευνα της εταιρείας μας για τη διάθεση του τυποποιημένου Ελληνικού εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου στις ξένες αγορές, καθώς και τις προσωπικές απόψεις του Κου Καραβασίλη για μια επιτυχημένη προώθηση και εξαγωγή του ελληνικού ελαιολάδου, μετά από συνέντευξη που παραχώρησε ο ίδιος στον έγκριτο δημοσιογράφο του περιοδικού, Κο Αθανάσιο Γκαδανίδη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ…
Ποιο είναι λοιπόν ακριβώς το πρόβλημα για το ελληνικό ελαιόλαδο και πως αυτό αντιμετωπίζεται;
Το πρόβλημα είναι η ασυνέχεια και η ασυνέπεια του μάρκετινγκ. «Η τοποθέτηση του προϊόντος στο ράφι, δεν είναι το τέλος της δουλείας σου αλλά η αρχή της. Θα πρέπει κανείς να διατηρήσει μια συνεπή στρατηγική μάρκετινγκ και να διαθέτει την απαραίτητη χρηματοδότηση αλλά και τη θέληση για να διατηρήσει την παρουσία του στην αγορά. Χρειάζεται επίσης μια συναρπαστική ιστορία (story telling) που θα τραβήξει την προσοχή των καταναλωτών και θα οικοδομήσει την αφοσίωση στο προϊόν ώστε να προωθηθεί το brand από στόμα σε στόμα (word of mouth) » σημειώνει ο Κος Καραβασίλης.
Το άρθρο στέκεται και σε ένα ακόμη σημαντικό σημείο μεταξύ άλλων σχετικά με την οργανωμένη και συλλογική προώθηση του ελαιολάδου της χώρας. «Γιατί να μην υπάρχει ένα μοναδικό ελληνικό σχέδιο φιάλης ελαιολάδου ώστε το ελληνικό ελαιόλαδο να είναι διακριτό και άμεσα αναγνωρίσιμο;» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Κος Καραβασίλης.
Η ύπαρξη μίας ενιαίας εθνικής στρατηγικής προώθησης θα αναπτύξει περαιτέρω το προϊόν, θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας και θα παρέχει καλύτερη υποστήριξη στην ελληνική βιομηχανία. Μία τέτοια πρωτοβουλία σε συνδυασμό με την ατομική θέληση, υπομονή και επιμονή των παραγωγών / επιχειρηματιών, θα οδηγήσει το ελληνικό ελαιόλαδο σε μία νέα περίοδο άνθισης και προόδου.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.