Συχνά γίνεται λόγος για τη γενιά των millennials (ή αλλιώς γενιά Y), δηλαδή αυτών που έχουν γεννηθεί κατά την περίοδο 1980 έως 1995, καθώς αυτοί είναι που τίθενται ως επί το πλείστον στο επίκεντρο των στρατηγικών μάρκετινγκ των επιχειρήσεων λόγω του μεγέθους και της αγοραστικής τους δύναμης. Ωστόσο, ήρθε η ώρα οι εταιρίες να γνωριστούν με την επόμενη από αυτούς γενιά, τη λεγόμενη γενιά Ζ. Παρόλο που τα άτομα αυτής της γενιάς δεν έχουν ακόμα την οικονομική δυνατότητα και άνεση να καταναλώσουν τα προϊόντα των εταιριών λόγω του νεαρού της ηλικίας τους (είναι γεννημένα τη δεκαετία του 2000 οπότε είναι κάτω από 20 χρονών), εντούτοις μελλοντικά αναμένεται τα καταναλωτικά πρότυπα, ο αγοραστικές συνήθειες και συμπεριφορές τους να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στη μετεξέλιξη και διαμόρφωση των στρατηγικών μάρκετινγκ των επιχειρήσεων τα επόμενα χρόνια.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ INFOGRAPHIC…
Ποια είναι λοιπόν τα βασικά χαρακτηριστικά αυτής της γενιάς;
Συνεπώς, οι επιχειρήσεις καλούνται να αναπροσαρμόσουν τους τρόπους με τους οποίους απευθύνουν τα προϊόντα τους σε αυτήν την γενιά με βάση τα χαρακτηριστικά, τις επιθυμίες και προσδοκίες της. Τα άτομα της γενιάς Ζ θα επιλέξουν ως επί το πλείστον εκείνα τα brands που:
─ συμβαδίζουν με τις αξίες τους και την ανάγκη τους να είναι αυτάρκεις και να αυτοβελτιώνονται, κι όχι απαραίτητα εκείνα που είναι δημοφιλή
─ αξιοποιούν την τεχνολογία και τα σύγχρονα επικοινωνιακά μέσα
─ αναπτύσσουν ουσιαστικές αλληλεπιδράσεις με τον χρήστη μέσω του διαδικτύου και των διαφόρων κινητών συσκευών
─ χρησιμοποιούν οπτικοακουστικό υλικό και αυθεντικά μηνύματα για να ενημερώνουν, να ψυχαγωγούν και να εντυπωσιάζουν, τόσο ώστε αυτοί να τα συστήνουν με τη σειρά τους σε φίλους και γνωστούς τους
─ δεν τους αντιμετωπίζουν ως έναν ακόμη κοινό-στόχο, αλλά ως εταίρο στην διαδικασία δημιουργίας και προώθησης των προϊόντων τους
Η γενιά Ζ είναι η πιο μορφωμένη, τεχνολογικά εξοικειωμένη και «ψαγμένη» γενιά στην ιστορία. Δεν αντιπροσωπεύει μόνο το μέλλον, αλλά το δημιουργεί και οι επιχειρήσεις καλούνται να συν-δημιουργήσουν με αυτήν. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, αυτές θα αποκτήσουν σταθερούς πελάτες που συνεπάγονται μεγάλες ευκαιρίες για κέρδη μακροπρόθεσμα.
ΠΗΓΕΣ: Julia Glum (2015), Jessica Geller (2015), Suzanne Bearne (2015), Lindsay Stein (2015), Erik Oster (2014), Liz Kaufman (2014), www.forbes.com, www.dkonsultants.gr.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.