Τι είναι το Marketing Automation και γιατί το χρειάζεστε στην επιχείρησή σας

Τι είναι το Marketing Automation και γιατί το χρειάζεστε στην επιχείρησή σας

Τι είναι το Marketing Automation

Είναι ένας ακόμη hot όρος γύρω από το Digital Marketing. Πολλοί τον χρησιμοποιούν, όμως λιγότεροι τον καταλαβαίνουν πρακτικά.Όμως τι πραγματικά κάνει το Marketing Automation;

Η νέα αυτή τεχνολογία έχει την δύναμη να κάνει την ζωή των Marketer πιο εύκολη. Ας δούμε όμως γιατί παρακάτω.

Τι είναι το Marketing Automation

Τι είναι το Marketing Automation?

Ας ξεκινήσουμε ορίζοντας καλύτερα την τεχνολογία.

Σύμφωνα με το Salesforce, “το Marketing automation είναι η τεχνολογία η οποία διαχειρίζεται διαδικασίες marketing και πολυλειτουργικές καμπάνιες, σε διαφορετικά κανάλια, αυτόματα”.

Από την άλλη, το Marketo θέτει τον όρο ως “την κατηγορία λογισμικού που εξορθολογεί, αυτοματοποιεί και μέτρα έργα Marketing και Workflows, με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας και των κερδών γρηγορότερα.”

Πρακτικά όμως, τι σημαίνουν όλα αυτά;

Χρησιμοποιώντας τα “καλούδια” του 21ου αιώνα, πλέον έχουμε την δυνατότητα να αυτοματοποιήσουμε “βαρετές”, επαναλαμβανόμενες πράξεις και ανάγκες που μέχρι πρωτίστως απασχολούσαν επιχειρηματικούς πόρους. Πράγματα όπως η αποστολή email και μηνυμάτων σε πελάτες μπορούν να προγραμματιστούν (μέχρι ενός βαθμού), για να εξοικονομείτε χρόνο και πόρους για πιο απαιτητικά έργα.

Γιατί είναι σημαντικό;

Κυρίως για δύο βασικούς λόγους. Πρώτον, σας επιτρέπει να συγκεντρωθείτε σε πιο σημαντικά πράγματα και, δεύτερον, διατηρεί συγκεκριμένα επίπεδα ποιότητας.

Όσο η επιχείρηση σας μεγαλώνει, η ανάγκη για περισσότερη επικοινωνία και βαρετά καθήκοντα αυξάνεται μαζί σας. Μετά από ένα σημείο, απλά αυτή η ανάγκη δεν μπορεί να ικανοποιηθεί με ανθρώπους. Εδώ έρχονται να “κουμπώσουν” οι μηχανές.

Οι διευθύνσεις marketing και πωλήσεων μπορούν να χρησιμοποιήσουν Marketing Automation για να βοηθηθούν στις καθημερινές τους καμπάνιες και επικοινωνίες με τους πελάτες τους. Εξατομικεύοντας τις διαδικασίες τους  με τέτοιο τρόπο, τις κάνετε πιο γρήγορες και αποτελεσματικές.

Αυτή η φιλική προς τις μηχανές προσέγγιση διατηρεί τα πάντα υπό έλεγχο, μειώνοντας τα ανθρώπινα σφάλματα στο ελάχιστο δυνατό. Με τις κατάλληλες ροές εργασιών, έχετε την δυνατότητα να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας γρήγορα και απλά, αυξάνοντας τα επίπεδα ικανοποίησης τους με τις γρήγορες απαντήσεις σας.

 

Τι δεν είναι Marketing Automation;

Δεν σημαίνει πως μπορείτε να αυτοματοποιήσετε τα πάντα.

Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι σημαντικός στις σχέσεις με τους πελάτες σας, και δεν μπορεί να αποκατασταθεί πλήρως. Δεν μπορείτε, επομένως, να εξατομικεύσετε πλήρως τις διαδικασίες σας, ώστε οι πελάτες σας να συνομιλούν απλά με “ψυχρές” μηχανές.

Ως ένα καλό χρυσό κανόνα, κρατήστε αυτό: Αν ένα έργο είναι συνεχώς επαναλαμβανόμενο (πχ όταν οι πελάτες σας κάνουν μια συχνή ερώτηση ή η αποστολή ενός email σε πολλούς παραλήπτες μιας λίστας), τότε είναι υποψήφιο προς αυτοματοποίηση. Εάν αυτό είναι μοναδικό (πχ η διαχείριση ενός παραπόνου συγκεκριμένου πελάτη ή η απάντηση σε ένα email) τότε πρέπει να διεκπεραιωθεί από πραγματικό άνθρωπο.

Ποιά είναι μερικά από τα πιο γνωστά Marketing Automation εργαλεία;

Εν έτει 2019, το marketing automation συμβαίνει τώρα, όχι μόνο από μεγάλες πολυεθνικές, αλλά από εταιρίες κάθε μεγέθους.

Ας δούμε μερικά απλά εργαλεία για το πως μπορείτε να φέρετε την τεχνολογία αυτή στην δική σας επιχείρηση.

MailChimp

Προφανώς και δεν θέλετε να στέλνετε τα ίδια mail σε κάθε άτομο της λίστας σας, ξεχωριστά. Ευτυχώς για εσάς, υπάρχει το MailChimp.

Το MailChimp σας βοηθάει να διαχειριστείτε τις διαδικασίες email marketing που διαθέτετε, στέλνοντας μαζικά συγκεκριμένα email σε συγκεκριμένες λίστες. Είναι πανεύκολο στη χρήση και διαθέτει και δωρεάν πλάνο.

HubSpot Marketing

Το HubSpot Marketing είναι ένα ακόμη χρήσιμο εργαλείο, που σας επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε τη Marketing στρατηγική σας.

Σας επιτρέπει να βρείτε τις κατάλληλες στρατηγικές περιεχομένου για να παράξετε το ιδανικό content για τη σελίδα σας, να αυξήσετε το traffic σας σε αυτήν, αλλά και να μετατρέψετε περισσότερους χρήστες σε leads και, αντίστοιχα, σε πελάτες, ενώνοντας όλες σας τις προσπάθειες σε μια ενιαία πλατφόρμα.

Τι είναι το Marketing Automation

Μιλώντας για περιεχόμενο, μερικές φορές είναι δύσκολο να βρείτε αυτό που θέλετε, για να το διαμοιραστείτε με τους πελάτες σας.

Εδώ στην DK Marketing, μπορούμε να σας προσφέρουμε εκπληκτικές στρατηγικές περιεχομένου για social media, που θα κερδίσουν τους πελάτες σας.

Δείτε τις Social Media υπηρεσίες μας πατώντας εδώ