Οι σημαντικότερες πληροφορίες του προϊόντος πρέπει να είναι ευδιάκριτες και ευανάγνωστες οπότε επιλέγουμε ανάλογο χρώμα και γραμματοσειρά.Έτσι προτιμούνται λευκές ετικέτες για λευκές ή διαφανείς συσκευασίες καθώς κάνουν να φαίνεται ελκυστικότερο και μεγαλύτερο το προϊόν , καφέ για βιολογικά προϊόντα γιατί δείχνουν γήινες και προσδίδουν αίσθηση σταθερότητας και αξιοπιστίας και μπλε για να δώσουν αίσθηση εμπιστοσύνης και εξουσίας.
Η ετικέτα λειτουργεί επικουρικά με την συσκευασία. Για οπτικά όμορφα και ελκυστικά προϊόντα χρησιμοποιούμε μικρές ετικέτες και αντίστοιχα για εκείνα που δεν πληρούν τα αισθητικά κριτήρια πιο μεγάλες. Εξίσου σημαντική είναι η ποιότητα στην εκτύπωση και το υλικό.
Μία ετικέτα που ξεχωρίζει μεταξύ όμοιων προϊόντων αυτόματα το κάνει πιο ανταγωνιστικό, ιδιαίτερα αν τοποθετηθεί με κατάλληλο φωτισμό και παρουσία στο ράφι.
Πολλές συσκευασίες επαναχρησιμοποιούνται για αποθήκευση, συνεπώς συνίσταται το υλικό της ετικέτας και η συσκευασία να είναι φιλικά προς το περιβάλλον.
Η ετικέτα οφείλει να αναγράφει σημαντικές πληροφορίες, οπότε όσο πιο σύντομη και περιεκτική, τόσο πιο «γοητευτικό» το περιεχόμενο. Στο μπροστινό μέρος θα πρέπει να υπάρχει η ονομασία, το logo ή κάποιο αναγνωρίσιμο σύμβολο που το καθιστά οικείο και ίσως μια σύντομη περιγραφή. Στο πίσω μέρος υποχρεωτικά αναγράφεται η λίστα συστατικών και προαιρετικά ο τρόπος χρήσης του.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.