
Η Ρωσία είναι η μεγαλύτερη χώρα στον κόσμο σε έκταση με πληθυσμό που ανέρχεται σε 144 εκ. Το μέγεθος της αγοράς και η ανοδική οικονομική πορεία που διαγράφει τα τελευταία χρόνια ως αποτέλεσμα των πολιτικών μετασχηματισμού που εφαρμόστηκαν, έχουν συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση των εισοδημάτων των νοικοκυριών και κατ’επέκταση και της εγχώριας κατανάλωσης.
Ποιες όμως είναι οι προτιμήσεις και τα χαρακτηριστικά του σύγχρονου Ρώσου καταναλωτή;
της αγοραστικής δύναμης στην εγχώρια αγορά. Η αναδυόμενη μεσαία τάξη περιλαμβάνει 25 εκ. κατοίκους αντιπροσωπεύοντας το 80% της ζήτησης στη χώρα.
στα brands (43%) και γι΄ αυτό το λόγο γνωρίζουν ποια μάρκα θα επιλέξουν πριν μπουν καν στο κατάστημα. Επιλέγουν κυρίως καθιερωμένα δυτικά brands για ηλεκτρονικά προϊόντα, καλλυντικά, προϊόντα υγείας και ομορφιάς
θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν βραχυπρόθεσμα. Πιο συγκεκριμένα, το 25% των αγορών των Ρώσων καταναλωτών πραγματοποιείται με σκοπό την ικανοποίηση μιας άμεσης ανάγκης, ενώ το 47% αγοράζει προϊόντα που προορίζονται για κατανάλωση την ίδια μέρα.
της διαδεδομένης χρήσης των νέων τεχνολογιών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Η διαφήμιση μέσω της τηλεόρασης και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική μέθοδος για την προώθηση προϊόντων.
τουλάχιστον τα μισά από τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει από εκπτωτικά προϊόντα ή προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά. Το μέσο μερίδιο των εκπτωτικών προϊόντων στη Ρωσία ανέρχεται σε 35% στα καθημερινά προϊόντα.
ετικέτας τουλάχιστον μία φορά, σκόπιμα ή ακούσια. Ωστόσο, επισημαίνεται ότι το 73% των Ρώσων δηλώνει ότι αποφεύγει να αγοράζει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
ψωνίζει τακτικά για όλη την οικογένεια σε σύγκριση με 45% σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς η οικογένεια είναι σημαντική και επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειές τους. Συγκριτικά, το ένα τρίτο (32%) των Ρώσων ψωνίζει αποκλειστικά για τον εαυτό του.Περίπου το 43% των Ρώσων προτιμούν να αγοράζουν σε φυσικό κατάστημα παρά online. Παρόλο που το ρωσικό ηλεκτρονικό εμπόριο βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, παρουσιάζει ταχεία ανάπτυξη. Σήμερα, περίπου 60 εκ.
Ρώσοι είναι χρήστες του διαδικτύου, καθιστώντας τη Ρωσία τη 2η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά για ηλεκτρονικό εμπόριο μετά τη Γερμανία. Οι Ρώσοι διαδικτυακοί χρήστες αγοραστές είναι γενικά νέοι, μορφωμένοι και έχουν υψηλά εισοδήματα. Αγοράζουν κυρίως ρούχα, ηλεκτρονικά προϊόντα, παιδικά προϊόντα, προϊόντα ομορφιάς, βιβλία και ταξίδια. Μια νέα δημοφιλής τάση είναι και η online αγορά λουλουδιών.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.