Ποια η αγοραστική συμπεριφορά του σύγχρονου Αμερικανού καταναλωτή;

Ποια η αγοραστική συμπεριφορά του σύγχρονου Αμερικανού καταναλωτή;

alt
Μετά από μία δύσκολη οικονομικά 7ετία, οι Αμερικανοί καταναλωτές φαίνεται να υιοθετούν μια πιο αισιόδοξη στάση όσον αφορά τις αγορές τους.
Χαρακτηριστικά, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες (McKinsey 2016, ConsumerReports 2014):
alt·72% των Αμερικανίδων μητέρων ηλικίας 2134 ετών (millennials) επιζητούν να μειώσουν τις δαπάνεςτους και να εξοικονομήσουν χρήματα, προβαίνοντας σε τακτικές όπως η σύγκριση τιμών, η χρήση κουπονιών ή καρτών πιστότητας, η αναζήτηση εκπτώσεων και προσφορών, η αγορά χύμα προϊόντων και το μαγείρεμα σπιτικού φαγητού.
·Η πλειοψηφία των Αμερικανών μένουν πιστοί στα αγαπημένα τους brandsκαταφεύγοντας πιο συχνά στην χρήση εκπτωτικών κουπονιών, στην πραγματοποίηση αγορών κατά την περίοδο προσφορών, στaltην επιλογή των λιανοπωλητών με χαμηλότερες τιμές και στην αγορά μικρότερων ποσοτήτων. Οι κατηγορίες προϊόντων για τις οποίες οι Αμερικανοί είναι διατεθειμένοι να επιλέξουν πιο ακριβά, επώνυμα προϊόντα (trade-up) είναι τα αλκοολούχα ποτά και τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας.
· 57% των Αμερικανών νοικοκυριών δαπανούν το μεγαλύτερο τμήμα του εισοδήματός τους για την ικανοποίηση καθaltημερινών αναγκών, όπως για την αγορά τροφίμων και προϊόντων για το σπίτι. Οι Αμερικανοί καταναλωτές δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη έμφαση στην υγεία και τη διατροφή τους, επιλέγοντας προϊόντα που βελτιώνουν την ευεξία τους (π.χ. βιταμίνες).
· Οι Αμερικανοί χρησιμοποιούν κατά μέσο όρο τέσσερις ψηφιακές συσκευές.alt
· Όσον αφορά τα προτιμώμενα κανάλια πώλησης,οι Αμερικανοί καταναλωτές φαίνεται να στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε διαδικτυακούς λιανοπωλητές, σε φυσικά εκπτωτικά καταστήματα (discountstores) και σε καταστήματα από τα οποία απολαμβάνουν αποκλειστικά προνόμια ως μέλη (clubstores).
Συνεπώς, ο σύγχρονος Αμερικανός καταναλωτής έχει αλλάξει στάση και νοοτροπία, γεγονός που θα επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό τον τρόπο με τον οποίο τα brands οφείλουν να τον προσεγγίσουν από εδώ και πέρα.
 
Πηγές: Max Magni, Anne Martinez & Rukhshana Motiwala (2016),www.consumerreports.org, www.nielsen.com