31/03/17

Οι διαφανείς συσκευασίες κερδίζουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών

  Οι διαφανείς συσκευασίες κατακλύζουν ολοένα και περισσότερο τα ράφια των καταστημάτων, καθώς προτιμώνται σε μεγάλο βαθμό τόσο από τους καταναλωτές όσο και από τη βιομηχανία […]
31/03/17

Οι καταναλωτές εξοικειώνονται συνεχώς με την ψηφιακή τεχνολογία!

  Οι έξυπνες συσκευές καταλαμβάνουν ολοένα και σημαντικότερη θέση στην καθημερινότητα των καταναλωτών παγκοσμίως. Τα τελευταία έτη υπήρξε κατακόρυφη αύξηση στη χρήση τους, η οποία έχει […]
31/03/17

DOs & DON’Ts για εντυπωσιακές βιτρίνες καταστημάτων

Η βιτρίνα αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά όπλα διαφοροποίησης για τους ιδιοκτήτες καταστημάτων αποσκοπώντας στην «αποπλάνηση» των υποψήφιων αγοραστών. Μια εντυπωσιακή βιτρίνα που αναδεικνύει με […]
24/03/17

The video games industry in the US is revamping

US is one of the major players in the global videogames industry with a turnover of €66 billion. The American videogames industry has recovered from the […]
23/03/17

Η DK Consultants στη FOOD EXPO GREECE 2017!

Η DK Consultants συμμετέχει στη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών FOOD EXPOGREECE 2017, η οποία διοργανώνεται για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά από την εταιρεία Forum A.E. με τιμώμενη χώρα […]
23/03/17

Καινοτόμες συσκευασίες που θα σας μαγνητίσουν

Οι αυξανόμενες ανάγκες των καταναλωτών αλλά και η ανάγκη των επιχειρήσεων για εξέλιξη και αύξηση της εμπιστοσύνης προς τους πελάτες καθιστούν απαραίτητη την καινοτομία, δίνοντας έμφαση […]
23/03/17

Η κατανάλωση καφέ από τους Millennials

Οι Millennials, οι οποίοι είναι γεννημένοι από τις αρχές της δεκαετίας του ‘80 έως τα μέσα του ’90, θεωρούνται αρκετά εξελιγμένοι καταναλωτές, καθώς χαρακτηρίζονται ως ευσυνείδητοι […]
23/03/17

Η νέα εποχή στις καταναλωτικές συνήθειες στην Κίνα

Στο πλαίσιο της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι καταναλωτικές συνήθειες συνεχώς εξελίσσονται. Μερικά χρόνια πριν μόνο το 15% του πληθυσμού της Κίνας ασχολούνταν ενεργά με τις διαδικτυακές […]
23/03/17

Κοινά σφάλματα των επιχειρηματιών

Η επιτυχία της εταιρείας αποτελεί το Α και το Ω για τον κάθε επιχειρηματία. Ωστόσο, στην προσπάθεια ανάπτυξης και επέκτασης της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας, πολλοί επιχειρηματίες […]
23/03/17

USA: A NATION OF WINE LOVERS

In 2013, the U.S. became the number-one wine-consuming nation in the world for the first time ever, surpassing France which is considered the natural home of […]
26/01/17

Γνωρίστε τον σύγχρονο Ασιάτη καταναλωτή!

  Ο πληθυσμός της Ασίας είναι νέος σε ηλικία. Ενδεικτικά η Κίνα και η Ινδία έχουν σήμερα πάνω από 620 εκ. νέους ηλικίας 15-29 ετών. Οι […]
26/01/17

Πώς να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική συσκευασία;

Σχεδιάστε τη συσκευασία βάσει των αναγκών, επιθυμιών και προσδοκιών των χρηστών: Οι υποψήφιοι αγοραστές εστιάζουν σε καλαίσθητες και εύχρηστες συσκευασίες, τις οποίες συνδέουν κατευθείαν με το […]
26/01/17

Οι ηλικιωμένοι καταναλωτές: Μια ανερχόμενη ομάδα-στόχος για την βιομηχανία ρούχων!

  Οι καταναλωτές άνω των 60 ετών αποτελούν μια ομάδα η οποία δεν λαμβάνεται επαρκώς υπόψη από τον κλάδο της ένδυσης, κι όμως αυτή μπορεί να […]
26/01/17

Η DK Consultants στις Β2Β συναντήσεις που διοργάνωσε το Επιμελητήριο Χανίων!

Ολοκληρώθηκαν επιτυχώς οι Β2Β συναντήσεις μεταξύ 11 Ελλήνων χονδρεμπόρων  τροφίμων–ποτών που δραστηριοποιούνται στην Ευρώπη, μελών του Σ.ΕΛ.Ε.ΤΡΟ.Π.Ε. (Σύνδεσμος Ελλήνων Εισαγωγέων Τροφίμων και Ποτών Εξωτερικού) με 21 […]
26/01/17

H DK Consultants χορηγός στο συνέδριο Export USA Forum 2016!

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του συνεδρίου Export USA Forum 2016 που διοργανώθηκε στις 6 Δεκεμβρίου στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία στην Αθήνα από το Ελληνο-Αμερικανικό […]
26/01/17

Χρυσό και ασημένιο βραβείο για την DK Consultants στα Greek Export Awards 2016!

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η εκδήλωση απονομής των βραβείων Greek Export Awards 2016 η οποία διοργανώθηκε για 5η συνεχόμενη χρονιά από την Ένωση Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών & […]
26/01/17

Γιατί πρέπει να επενδύετε στην διατήρηση των υφιστάμενων πελατών σας;

Ένα κοινό σφάλμα που κάνουν οι επιχειρήσεις είναι να εστιάζουν και να επενδύουν περισσότερο στην αύξηση των πωλήσεων μέσω της προσέλκυσης νέων πελατών παρά στην διατήρηση […]
30/11/16

Τα αλουμινένια καπάκια «αιχμαλωτίζουν» το ενδιαφέρον των καταναλωτών!

Η συσκευασία αποτελεί το πιο καθοριστικό μέσο επαφής μεταξύ προϊόντος και καταναλωτή, και διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην τελική αγοραστική απόφαση. Το πώμα, ως η «κορώνα» […]