16/07/14

Οι Αμερικανοί στρέφονται στα βιολογικά προϊόντα!!!

Παρότι η είσοδος των Ηνωμένων Πολιτειών στη βιολογική αγορά είναι σχετικά πρόσφατη, καθώς το Υπουργείο Γεωργίας των ΗΠΑ (USDA) υιοθέτησε εθνικά πρότυπα για την βιολογική καλλιέργεια […]
28/05/14

What’s the “story” behind business storytelling?

Πόσες φορές έχετε παρασυρθεί από μία καλή ιστορία? Ίσως και να έχετε ξαγρυπνήσει προκειμένου να τελειώσετε ένα ενδιαφέρον μυθιστόρημα. Μπορεί ακόμα και να έχετε πιέσει τον […]
26/05/14

Τα 6 συχνότερα λάθη διείσδυσης στην Κινεζική αγορά από τις ξένες επιχειρήσεις

Για τις εταιρίες που αναζητούν να αξιοποιήσουν τις τεράστιες ευκαιρίες που προκύπτουν από την ακμάζουσα Κινεζική οικονομία, υπάρχουν πολλές ιστορίες επιτυχίας και ισχυρής εδραίωσης στην αγορά […]
26/05/14

Η επανάσταση της επανασφραγιζόμενης συσκευασίας τώρα και στη βιομηχανία ποτών και αναψυκτικών!

Μία νέα καινοτομία στον πωματισμό υπόσχεται να φέρει την επανάσταση της επανασφραγιζόμενης συσκευασίας και στη μεταλλική συσκευασία αναψυκτικών και ποτών. Η ανάγκη των καταναλωτών για ασφαλή […]
26/05/14

Η δύναμη της διαπροσωπικής επικοινωνίας

Με αφορμή τις αλλαγές που επιφέρει η ολοένα και περισσότερο παγκοσμιοποιημένη αγορά στον τρόπο επικοινωνίας με πελάτες, συνεργάτες και συναδέλφους, το  The Economist Intelligence Unit, προχώρησε […]
26/05/14

Ελληνικές εξαγωγές που… «στάζουν μέλι»

Η Ελλάδα, μία κατεξοχήν μελισσοκομική χώρα με παράδοση στη μελισσοκομία από αρχαιοτάτων χρόνων, είναι η 1η χώρα στην Ευρώπη σε επαγγελματίες μελισσοκόμους, η 2η ως προς […]
23/05/14

“Export Marketing in Practice” Workshop

Με μεγάλη επιτυχία στέφθηκε το Workshop που παρέδωσε ο Κος. Δημήτρης Καραβασίλης στο κοινό του City College στη Θεσσαλονίκη με  τίτλο «Export marketing in practice», το […]
14/04/14

Φυτικά καλλυντικά: Ένεση αναζωογόνησης στις ελληνικές εξαγωγές!

Τα φυτικά καλλυντικά, αντιστέκονται στην υφιστάμενη οικονομική ύφεση, εμφανίζοντας διαρκή αυξανόμενη ζήτηση διεθνώς, με ρυθμούς που φτάνουν μέχρι και 20% ετησίως. Η στροφή προς την υγιεινή […]
14/04/14

Ελαιόλαδο – Κρασί: Αγροτικά προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας!

Στο άρθρο του με τίτλο «Ελαιόλαδο – Κρασί: Αγροτικά προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας», που δημοσιεύτηκε στο 61ο τεύχος του περιοδικού συσκευασίας Allpack, ο Κος Καραβασίλης αναλύει […]
14/04/14

Paper bottle

Το μπουκάλι από χαρτί (paper bottle), αποτελεί μία από τις τελευταίες καινοτομίες στον κλάδο της συσκευασίας, που έρχεται να ανατρέψει τα μέχρι τώρα δεδομένα στη συσκευασία […]
14/04/14

Πώς επηρεάζει το χρώμα τις αγοραστικές αποφάσεις & ποιους καταναλωτές προσελκύει;

Για τους λιανοπωλητές , η πώληση είναι η τέχνη της πειθούς. Ωστόσο, αν και υπάρχουν πολλοί παράγοντες που επηρεάζουν τον τρόπο και τα προϊόντα αγοράς των […]
14/04/14

Shanghai Free Trade Zone: Τι Σημαίνει για τις Επιχειρήσεις

Το υφιστάμενο κανονιστικό σύστημα ελέγχων της ροής ξένου συναλλάγματος στην Κίνα έχει δημιουργήσει σύνθετα γραφειοκρατικά προβλήματα στις διεθνείς συναλλαγές και την πραγματικότητα των ξένων επιχειρήσεων που […]
10/03/14

Τα αποτελέσματα της έρευνας μας για το εξαιρετικό παρθένο ελληνικό ελαιόλαδο!

Ιδιαίτερη εντύπωση, αλλά και έντονη ανησυχία  προκαλούν τα αποτελέσματα της «Έρευνας διάθεσης τυποποιημένου, εξαιρετικού παρθένου ελληνικού ελαιολάδου» που διεξήχθη  από την DK Consultants τη χρονική περίοδο […]
07/03/14

Twist-off cork: Η επανάσταση στον πωματισμό!

Μία νέα επανάσταση στην αγορά του πωματισμού έρχεται να βάλει τέλος στο δίλλημα των οινοπαραγωγών μεταξύ φελλού ή stelvin. Πρόκειται για τον περιστρεφόμενο, επανασφραγιζόμενο φυσικό φελλό […]
07/03/14

Από στόμα σε στόμα: η νέα μορφή Marketing

Από το πιο απλό και καθημερινό προϊόν έως το πιο εξεζητημένο, μία είναι η πηγή που επηρεάζει τις αγοραστικές αποφάσεις πέρα από καθετί άλλο: οι συζητήσεις […]
07/03/14

Εξαγωγικές προοπτικές στα κατεψυγμένα προϊόντα ζύμης!

Τα ελληνικά κατεψυγμένα προϊόντα ζύμης μπορεί στην εγχώρια αγορά να ακολουθούν πτωτική πορεία ωστόσο, η ζήτησή τους στο εξωτερικό αυξάνεται, με αποτέλεσμα να εμφανίζουν ιδιαίτερα ενισχυμένες […]
06/03/14

Το προφίλ του Κινέζου καταναλωτή και οι επιλογές εισχώρησης στην κινεζική αγορά!

Η ταχεία οικονομική ανάπτυξη, το υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης του μέσου καταναλωτή, τα μεγάλα εισοδήματα, οι  γρήγοροι και αγχωτικοί ρυθμοί ζωής, οι δημογραφικές και κοινωνικές αλλαγές και […]
29/01/14

Η πρώτη εντύπωση μετράει!!!

Οι καταναλωτές, όταν αγοράζουν προϊόντα για πρώτη φορά, επιλέγουν αυτά που είναι ελκυστικά στην όψη. Σύμφωνα με το 74% των καταναλωτών η συσκευασία είναι κρίσιμης σημασίας […]