09/12/14

Παιδικά και βρεφικά προϊόντα: η νέα μεγάλη αναδυόμενη αγορά!

Παρά τα χαμηλά ποσοστά γεννήσεων και τη μείωση του ποσοστού γονιμότητας στην πλειονότητα των χωρών σε όλο τον κόσμο, η αγορά των βρεφικών και παιδικών προϊόντων […]
03/11/14

Aseptic Air Pouches: το «next big thing» στη συσκευασία!

Φανταστείτε την εξοικονόμηση χώρου, ενέργειας και μεταφορικού κόστους σε έναν κόσμο με επίπεδες συσκευασίες. Η ίδια σκέψη φαίνεται πως κινητοποίησε και μία Σουηδική εταιρεία η οποία […]
03/11/14

Οι 5 Κυριότερες Καταναλωτικές Τάσεις στην Αγορά της Κίνας το 2014.

Παρά την επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης της Κινέζικης οικονομίας στα επίπεδα του 7,5 – 8%, η επιχειρηματικότητα στην Κίνα συνεχίζει να κινείται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. […]
31/10/14

Η συσκευασία οδηγεί στην αγοραστική απόφαση!

Η συσκευασία  λοιπόν σύμφωνα με διεθνείς έρευνες, επηρεάζει τη χονδρική πώληση , την πώληση στο κατάστημα, έχει αντίκτυπο στην ικανοποίηση του καταναλωτή από το προϊόν και […]
31/10/14

Χαρτί: ο ηγέτης της συσκευασίας!

Στο άρθρο με τίτλο «Χαρτί: ο ηγέτης της συσκευασίας!», που δημοσιεύτηκε στο 64ο τεύχος του περιοδικού συσκευασίας Allpack, ο Κος Καραβασίλης αναλύει τη διάρθρωση της αγοράς […]
31/10/14

Η καταναλωτική έρευνα και οι περιορισμοί της!

Η συλλογή και η διαχείριση της πληροφορίας είναι πλέον μία απαραίτητη διαδικασία για τις επιχειρήσεις, καθώς  είναι απαραίτητο  να λαμβάνουν αποφάσεις βασισμένες σε αντικειμενικά δεδομένα  και […]
02/09/14

Interpack 2014: Η μεγαλύτερη διεθνής έκθεση συσκευασίας!

Η έκθεση ορόσημο στις εξελίξεις της παγκόσμιας αγοράς συσκευασίας, η Interpack, πραγματοποιήθηκε τον Μάιο του 2014 στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας. 2.700 εκθέτες από 60 χώρες συναντήθηκαν […]
02/09/14

Δυναμικό comeback για τη γυάλινη συσκευασία…

Στο άρθρο του ο κύριος Καραβασίλης με τίτλο «Δυναμικό comeback για τη γυάλινη συσκευασία!», που δημοσιεύτηκε στο 63ο τεύχος του περιοδικού συσκευασίας Allpack, αναλύει την διάρθρωση […]
02/09/14

Food for Success Conference 2014

Στο Συνεδριακό Κέντρο Helexpo Palace στο Μαρούσι πραγματοποιήθηκε την 1η Ιουλίου το Συνέδριο Food for Success που διοργανώθηκε από την Palladian Conferences, υπό την αιγίδα του […]
02/09/14

3ο Συνέδριο Αγροτεχνολογίας από το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο

Την Παρασκευή 20 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε το 3ο Συνέδριο Αγροτεχνολογίας στις εγκαταστάσεις της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής, Perrotis College. Το Συνέδριο συνδιοργανώθηκε από το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, την […]
02/09/14

Η επέλαση των κωδικών QR (QRCodes)!

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από την QUEAAR το 2011, η σάρωση των κωδικών QR έχει αυξηθεί κατά 4549%. Μάλιστα, το 64% των χρηστών τέτοιων κωδικών […]
02/09/14

5 απλοί τρόποι να καταστήσετε το μάρκετινγκ της επιχείρησής σας πιο ρεαλιστικό…

Συμβαίνει συχνά τα στελέχη των τμημάτων Μάρκετινγκ και Πωλήσεων, επιφορτισμένα με την ευθύνη αναγνώρισης νέων επιχειρηματικών ευκαιριών και αντιμετώπισης του ανταγωνισμού από ομοειδή προϊόντα, να στρέφονται […]
02/09/14

Διαφάνεια: οι καταναλωτές αποζητούν τη διαφάνεια στη συσκευασία!

Η νέα τάση στη συσκευασία είναι η διαφάνεια, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Διαφάνεια δηλαδή όχι μόνο στη συσκευασία καθεαυτή αλλά και στις ετικέτες σε ότι αφορά  τις […]
02/09/14

Δημοσίευση της μελέτης της DK Consultants για το ελληνικό ελαιόλαδο στους Olive Oil Times!

Οι Olive Oil Times, το εγκυρότερο περιοδικό για το ελαιόλαδο στον κόσμο, φιλοξενεί την Έρευνα της εταιρείας μας για τη διάθεση του τυποποιημένου Ελληνικού εξαιρετικού παρθένου […]
16/07/14

Η δύναμη των ψυχογραφικών τεστ στην έρευνα αγοράς !

Η ενδελεχής πρωτογενής έρευνα αγοράς είναι ίσως το πιο ισχυρό εργαλείο τόσο των marketers όσο και των εξαγωγικών εταιρειών, καθώς είναι απαραίτητη η διεξαγωγή της πριν […]
16/07/14

Έως και 75% εξοικονόμηση κόστους στη δευτερογενή συσκευασία με τη νέα τεχνολογία των κυψελωτών!

Η ανάγκη για εξοικονόμηση κόστους αλλά και εξασφάλιση ασφαλέστερης μεταφοράς των φορτιών γίνεται όλο και πιο επιτακτική, καθώς ο όγκος των φορτίων ολοένα και μεγαλώνει, καθώς […]
16/07/14

Η εξοικονόμηση κόστους ξεκινά από τα κέντρα διανομής!

Γενικά το κομμάτι των logistics μίας επιχείρησης, είναι ίσως ο πιο σημαντικός κρίκος της εφοδιαστικής αλυσίδας, μιας και μεσολαβεί μεταξύ της παραγωγής ενός προϊόντος και της […]
16/07/14

Εσπερίδα ΣΕΒΙΤΕΛ με θέμα «Το ελληνικό ελαιόλαδο στις μεγάλες αγορές»

Την 27η Μαΐου 2014 πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Caravel στην Αθήνα, η εσπερίδα με θέμα «Το ελληνικό ελαιόλαδο στις μεγάλες αγορές» που διοργανώθηκε από τον Σύνδεσμο Ελληνικών […]