Οι νεότερες τάσεις του Packaging

Οι νεότερες τάσεις του Packaging

Οι νεότερες τάσεις του Packaging

Έχεις μάθει να μην κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλό του, αλλά μάλλον κρίνεις, έστω και υποσυνείδητα, ένα προϊόν από τη συσκευασία του.

Το σωστό packaging είναι πραγματικά ένα χαρακτηριστικό που μπορεί να κερδίσει τον καταναλωτή στην τελική του αγοραστική απόφαση.Ενώ οι βασικοί κανόνες για το πως να ντύσεις το προϊόν σου με την κατάλληλη εμφάνιση παραμένουν σταθεροί, οι επιχειρήσεις έχουν πολλά να κερδίσουν ακολουθώντας τις νεότερες τάσεις του κλάδου.

Πράσινη Συσκευασία

Όσο οι νεότερες γενιές αποκτούν μεγαλύτερη περιβαλλοντική συνείδηση, η πίεση για ένα επιχειρηματικό προφίλ φιλικό προς το περιβάλλον θα αυξάνεται. Ένας τρόπος για να αποδειχθεί και να προβληθεί η πράσινη στρατηγική μιας επιχείρησης, είναι μέσω των προϊόντων της.

Σύμφωνα με την έρευνα Nielsen σχετικά με την εταιρική κοινωνική ευθύνη, το 66% των αγοραστών διατίθεται να διαθέσει ακόμη και παραπάνω χρήματα, με σκοπό να αγοράσει από ένα brand με ευδιάκριτο κοινωνικό σκοπό.

Μέσω της επιλογής πράσινων υλικών (χαρτί, βιοδιασπώμενο πλαστικό κ.α.), η επιχείρηση μπορεί να εμπλουτίσει το προϊόν της με μια κοινωνική πολιτική, αποκομίζοντας έτσι τα αντίστοιχα οφέλη.

Οικολογική Συσκευασία - DK Marketing
Η συγκεκριμένη συσκευασία, φτιαγμένη από βιοδιασπώμενο φυτικό υλικό, θα μπορούσε να προβάλει την δέσμευση της εταιρίας σας σε περιβαλλοντικές στρατηγικές. Don Kwaning, 99Designs
Minimal Συσκευασία
Η Apple αποτελεί την επιτομή του Design στα προϊόντα τεχνολογίας, και όχι τυχαία. Με λεπτές, minimal γραμμές ακόμη και στις συσκευασίες της, η αισθητική του Brand είναι απλά μοναδική

Μινιμαλισμός

Με μια φράση, “Less is More”. Σε έναν κόσμο που όλοι βομβαρδίζονται από περίσσιες πληροφορίες, ένα απλό, ξεκάθαρο αλλά και δυνατό μήνυμα είναι αυτό που μπορεί να κερδίσει κάθε είδους πελάτη.

Η τάση επικεντρώνεται σε έναν απλό κανόνα: ό,τι δεν είναι απολύτως απαραίτητο στο Design, πρέπει να απομακρυνθεί.

Με τους κατάλληλους συμβολισμούς και το σωστό στήσιμο, μια Minimal συσκευασία μπορεί να τραβήξει πάνω της τα βλέμματα, ώστε να κερδίσει το κοινό στο οποίο απευθύνεται.

Vintage & Retro

Η επιθυμία ενός ατόμου για επιστροφή σε γνωστά και πολυαγαπημένα concept, όπως νοσταλγικά εκφράζεται, ωθεί τους καταναλωτές στην επιλογή προϊόντων που μπορούν να τους προσφέρουν κάτι που τους λείπει, κάτι που τους έχει μείνει πίσω.

Η σωστή χρήση αυτών των συναισθημάτων, απευθείας στην συσκευασία ενός προϊόντος,  μπορεί να του προσθέσει μεγάλη αξία.

Χαρακτηριστικόδειγμα αποτελούν οι συσκευασίες με 8-bit designs, φανερά εμπνευσμένες από τα κλασσικά Video Games της δεκαετίας του 80′.

Ένα τέτοιο προϊόν κερδίζει το κοινό του, λόγω της διαφαινομένης αυθεντικότητας σε αξίες και πρακτικές που όλοι έχουν αγαπήσει.

Vintage Συσκευασία
Packaging Storytelling
Η συσκευασία σας θα πρέπει να είναι σε θέση να πει την ιστορία που κρύβει το περιεχόμενό της. Ακριβώς όπως ένα εξώφυλλο βιβλίου!

Packaging Storytelling

Στις σύγχρονες ανταγωνιστικές αγορές, τα προϊόντα πρέπει να ξεχωρίζουν μεταξύ τους.

Αυτά που μπορούν να δώσουν στον καταναλωτή την εντύπωση πως είναι μοναδικά, έχουν και περισσότερες ελπίδες να κυριαρχήσουν.

Το packaging storytelling, ως μια από τις πρώτες επαφές ενός προϊόντος με τον αγοραστή του, είναι ένα trend που γίνεται απαραίτητο. Προσδίδοντας στο προϊόν μία ιστορία που συμβαδίζει με την εικόνα της μάρκας, δημιουργεί κάτι παραπάνω από μια ειλικρινή και  ισχυρή σχέση με το κοινό στόχο της εταιρίας.

Το προδιαθέτει για την ενδεχόμενη αγορά,, δημιουργώντας συναισθήματα και μεγαλύτερη αξία στο τελικό προϊόν.

Ηλεκτρονικό Εμπόριο

Τα φυσικά καταστήματα χάνουν σταθερά την προτίμηση που απολάμβαναν στα μυαλά των καταναλωτών, με τους ίδιους να στρέφονται στο internet για τις αγορές τους.

Η ανάπτυξη συσκευασιών που συμβαδίζουν με τη παραπάνω τάση, με έμφαση στην ασφάλεια του περιεχομένου, αλλά και με έναν ισορροπημένο συνδυασμό μεταξύ αποδοτικότητας και εμπειρίας πελάτη, θα προσαρμόσει κατάλληλα τα προϊόντα της εταιρίας για πώληση και μέσω διαδικτύου.

Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Συσκευασία
Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Συσκευασία