Κλειδί για την ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου το Mobile Marketing!

Κλειδί για την ανάπτυξη του τουριστικού κλάδου το Mobile Marketing!

alt
Ο τουρισμός αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες και πιο ραγδαία αναπτυσσόμενες βιομηχανίες του κόσμου. Το 2015 ο τουριστικός κλάδος ήταν ο μόνος κλάδος της ελληνικής οικονομίας που όχι μόνο δεν παρουσίασε σημάδια εξασθένισης, αλλά σημείωσε σημαντική ανάπτυξη.
altΠλήθος καταναλωτών στρέφεται πλέον στα online τουριστικά πρακτορεία για να εξασφαλίσει τις καλύτερες τιμές, τόσο για αεροπορικά εισιτήρια όσο και για κρατήσεις ξενοδοχείων. Μάλιστα, η τεράστια δημοτικότητα των smartphones, των tablets και άλλων κινητών συσκευών έχει κάνει τις τουριστικές επιχειρήσεις να δίνουν έμφαση στο mobile marketing.
altΗ πλειοψηφία των αγοραστών δείχνει προτίμηση στις κινητές συσκευές καθώς τα προτερήματα που προσφέρουν είναι μακράν περισσότερα, όπως:
·         Η άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες και υπηρεσίες καθώς ταξιδεύουν.
·         Η διευκόλυνση των ταξιδιωτικών κρατήσεων και συναλλαγών.
·         Η δυνατότητα λήψης και κοινοποίησης φωτογραφιών κατά τη διάρκεια των  διακοπών τους.
·         Η διαρκής πρόσβασή τους στα socialmedia.
altΣυνεπώς, εύλογα, τα ταξιδιωτικά πρακτορεία, οι αεροπορικές εταιρείες και τα ξενοδοχεία που επιθυμούν να συμβαδίζουν με τη μοντέρνα νοοτροπία και τις ανάγκες των καταναλωτών, επενδύουν στο mobile marketing καθιστώντας το το ευκολότερο μέσο πραγματοποίησης συναλλαγών καθώς και  τον αποτελεσματικότερο τρόπο προώθησης της επιχείρησης.
 
Πηγές: Frederic Gonzalo (2016), Chris Torres (2014), www.epixeiro.gr , www.wysetc.org .