
Ο τουρισμός αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες και πιο ραγδαία αναπτυσσόμενες βιομηχανίες του κόσμου. Το 2015 ο τουριστικός κλάδος ήταν ο μόνος κλάδος της ελληνικής οικονομίας που όχι μόνο δεν παρουσίασε σημάδια εξασθένισης, αλλά σημείωσε σημαντική ανάπτυξη.
Πλήθος καταναλωτών στρέφεται πλέον στα online τουριστικά πρακτορεία για να εξασφαλίσει τις καλύτερες τιμές, τόσο για αεροπορικά εισιτήρια όσο και για κρατήσεις ξενοδοχείων. Μάλιστα, η τεράστια δημοτικότητα των smartphones, των tablets και άλλων κινητών συσκευών έχει κάνει τις τουριστικές επιχειρήσεις να δίνουν έμφαση στο mobile marketing.
Η πλειοψηφία των αγοραστών δείχνει προτίμηση στις κινητές συσκευές καθώς τα προτερήματα που προσφέρουν είναι μακράν περισσότερα, όπως:
· Η άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες και υπηρεσίες καθώς ταξιδεύουν.
· Η διευκόλυνση των ταξιδιωτικών κρατήσεων και συναλλαγών.
· Η δυνατότητα λήψης και κοινοποίησης φωτογραφιών κατά τη διάρκεια των διακοπών τους.
· Η διαρκής πρόσβασή τους στα socialmedia.
Συνεπώς, εύλογα, τα ταξιδιωτικά πρακτορεία, οι αεροπορικές εταιρείες και τα ξενοδοχεία που επιθυμούν να συμβαδίζουν με τη μοντέρνα νοοτροπία και τις ανάγκες των καταναλωτών, επενδύουν στο mobile marketing καθιστώντας το το ευκολότερο μέσο πραγματοποίησης συναλλαγών καθώς και τον αποτελεσματικότερο τρόπο προώθησης της επιχείρησης.
Πηγές: Frederic Gonzalo (2016), Chris Torres (2014), www.epixeiro.gr , www.wysetc.org .
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.