Marketing Trends 2021: Τα σημεία – κλειδιά

Marketing Trends 2021: Τα σημεία – κλειδιά

Τι αναμένεται να έρθει το 2021 σε ότι αφορά τις τάσεις του μάρκετινγκ;

Με την υπόσχεση όχι ενός αλλά δύο εμβολίων που αρχίζουν να τίθενται σε εφαρμογή, ίσως είναι τελικά ασφαλές να πούμε ότι υπάρχει ελπίδα για μια αισιόδοξη χρονιά καθώς οι συμπεριφορές των καταναλωτών που παρατηρήθηκαν το προηγούμενο έτος θα έχουν αντίκτυπο στον κλάδο του μάρκετινγκ ακόμη κι αν ο COVID-19 αποτελεί μικρότερη απειλή.

Έχοντας αυτό κατά νου, ας ρίξουμε μια ματιά στις τάσεις του μάρκετινγκ που προβλέπουν οι ειδικοί γι΄ αυτό το έτος.

 

Μια αλλαγή και μια διαρκής προσέγγιση στις μεθόδους αγοράς και πώλησης

Λόγω των σοβαρών ανησυχιών για την εξάπλωση του κοροναϊού, το εμπόριο οδηγήθηκε σε μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες. Η ευκολία της παράδοσης στο σπίτι είναι σίγουρο ότι θα συνεχιστεί και το 2021 ακόμη κι αν υπάρχει δυνατότητα να πραγματοποιηθεί σε κάποιο ασφαλές μέρος.

Εάν οι στρατηγικές μάρκετινγκ της δικής σας εταιρείας δεν αντικατοπτρίζουν αυτήν την προτίμηση τότε ίσως είναι καιρός να σκεφτείτε μια νέα μέθοδο για την βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας στο μέλλον.

 

Περισσότερες διαφημίσεις σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου

Με τους καταναλωτές να αγοράζουν ολοένα και περισσότερο από το διαδίκτυο αυτές τις μέρες, οι έμποροι αρχίζουν και επενδύουν ένα μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων τους στις διαφημίσεις που προβάλλονται στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Δύο βασικά οφέλη αυτής της επιλογής; Οι περισσότεροι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου είναι πολύ καλά εξοπλισμένοι για να παρακολουθούν στην απόδοση επένδυσης (ROI) και παρέχουν εξαιρετικές πληροφορίες για τους πελάτες τους, επιτρέποντας στους εμπόρους να στοχεύουν καλύτερα. Εάν δεν έχετε επενδύσει ακόμα αρκετά στην διαφήμιση σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου μέχρι σήμερα, σκεφτείτε να το θέσετε προτεραιότητα το 2021.

 

Οι εταιρείες μοιράζονται τις προτεραιότητες τους 

Το 2020 είδαμε κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρίες να δημοσιοποιούν τις προτεραιότητες και τα πιστεύω τους με τις περισσότερες να ανταμείβονται με σημαντική αύξηση των πωλήσεων ως αποτέλεσμα. Με τον ίδιο τρόπο, οι καταναλωτές απέδειξαν ότι δεν φοβούνται να ρωτήσουν για την πολιτική μιας επιχείρησης και φάνηκε πως απέρριψαν όσες δεν άσκησαν αυτό που υποστήριζαν.

Μπορεί αυτός ο τρόπος προσέγγισης να είναι πρωτόγνωρος για την δική σας επιχείρηση όμως οι πελάτες θα αναμένουν πιθανότατα να ακούσουν για τις απόψεις σας και / ή τις επιχειρηματικές εφαρμογές σας σε ότι αφορά αυτό που τους ενδιαφέρει. Εάν δεν παρέχετε αυτές τις πληροφορίες εξ αρχής, μην εκπλαγείτε όταν θα σας ρωτήσουν.

 

Ανάγκη για προσαρμογή, προσαρμογή, προσαρμογή

Η εργασία από το σπίτι έχει αποδειχθεί κάτι παραπάνω από μια συγκεκριμένη τάση, με πολλές εταιρείες να κλείνουν τις φυσικές τους τοποθεσίες χάρη στην αποδεδειγμένη παραγωγικότητα και εξοικονόμηση κόστους που παρέχει μια απομακρυσμένη ομάδα. Ωστόσο θα πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος για να αντισταθμιστεί η απόσταση και πολλοί υποστηρίζουν ότι θα έρθει με την μορφή προσαρμογής, με το εξατομικευμένο μάρκετινγκ να αντικαθιστά τις προσωπικές αλληλεπιδράσεις. Σκεφτείτε στοχευμένα βίντεο, δημιουργία εικονικών σχέσεων κι ακόμη περισσότερες συναντήσεις στο Zoom. Ως εκ τούτου, η ερώτηση που πρέπει να τεθεί είναι η εξής: «Τι κάνω για να κάνω τον αγοραστή μου να νιώσει σαν να είναι ο μόνος στο δωμάτιο;»

 

Μεγαλύτερη εστίαση στην διατήρηση του κοινου 

Πιθανότατα γνωρίζετε ότι είναι πιο εύκολο να διατηρήσετε τους πελάτες και τους συνεργάτες σας από το να αποκτήσετε νέους, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι οι στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολουθείτε πρέπει να συμβαδίζουν με αυτήν την τακτική. Τους τελευταίους μήνες έχει αποδειχθεί ότι η διατήρηση του κοινού είναι πιο σημαντική από ποτέ. Αναρωτηθείτε τι πρέπει να κάνετε για να κρατήσετε το κοινό σας, είτε μέσω στοχευμένου μάρκετινγκ, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην ενίσχυση των ήδη υπαρχουσών σχέσεων ή στην ανάπτυξη μιας σειράς προϊόντων που θα ενδιαφέρει τους καλύτερους αγοραστές σας.

Καθώς τα πράγματα αρχίζουν να καλυτερεύουν αυτήν την χρονιά, αφιερώστε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε πως θα προετοιμαστείτε. Θα εκπλαγείτε με το πως θα μαγνητίσετε τις νέες ευκαιρίες.