What makes Customers Loyal?

What makes Customers Loyal?

Η απόκτηση νέων πελατών είναι μια ακριβή διαδικασία για τις επιχειρήσεις. Γι’ αυτό είναι ζωτικής σημασίας κάποιοι από αυτούς να αποκτήσουν αφοσίωση (loyalty) στην εταιρία ή/ και στο εμπορικό σήμα (brand loyalty), ώστε να δημιουργηθούν επαναλαμβανόμενες αγορές.
Σήμερα η απόκτηση και διατήρηση αφοσιωμένων πελατών αποκτάει ακόμη μεγαλύτερη σημασία και αξία, τόσο λόγω της αυξημένης αλληλεπίδρασής τους μέσω των κοινωνικών δικτύων, όσο και λόγω της αθροιστικής επιρροής μεταξύ τους. Οι καταναλωτές, μέσω των σύγχρονων καναλιών επικοινωνίας, μιλάνε όλο και περισσότερο για τις ανάγκες τους. Από έρευνα που διεξήχθη, φαίνεται ότι η ποιότητα και η εξατομικευμένη εξυπηρέτηση είναι το κλειδί για την απόκτηση αφοσιωμένων πελατών (loyal customers), ενώ τα προγράμματα ανταμοιβών και άλλα παρόμοια κίνητρα μπορούν επίσης να αυξήσουν την κερδοφορία και να δημιουργήσουν μια θετική εικόνα του εμπορικού σήματος (brand).
Δείτε το πλήρες infographic
Πηγή: econsultancy.com