On-line shopping μαζί με βόλτα στα μαγαζιά, η επιλογή των καταναλωτών

On-line shopping μαζί με βόλτα στα μαγαζιά, η επιλογή των καταναλωτών

Η εορταστική περίοδος πλησιάζει και ήδη οι καταναλωτές αρχίζουν να σκέφτονται όχι μόνο το είδος αλλά και από πού θα προμηθευτούν τα χριστουγεννιάτικα δώρα τους. Σε μια εποχή όπου η παραδοσιακή βόλτα στα μαγαζιά συνδυάζεται πλέον και με σερφάρισμα στο διαδίκτυο, ο συνδυασμός αυτών των δύο τρόπων αγοράς, φαίνεται ότι θα αποτελέσει την κυρίαρχη τάση για αυτές τις γιορτές.
Σε πρόσφατη έρευνα του NPD Group, εταιρεία έρευνας αγοράς στην Ουάσιγκτον, το 60% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι σκοπεύουν να ψωνίσουν τόσο από ηλεκτρονικά όσο και από φυσικά καταστήματα. Το ποσοστό αυτό αποτελεί μια αύξηση του 3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Πλέον τα όρια μεταξύ των δύο αυτών καταναλωτικών συμπεριφορών δεν είναι και τόσο σαφή, καθώς οι καταστηματάρχες φροντίζουν τόσο να προωθήσουν τις ιστοσελίδες τους, κυρίως με τη χρήση κοινωνικών δικτύων, όσο και να σπρώξουν τους καταναλωτές στο φυσικό τους χώρο.
Σύμφωνα με την παραπάνω έρευνα οι καταναλωτές θα επιλέξουν κατά 70% on-line καταστήματα όπως το Amazon, ενώ όσοι επιλέγουν τα φυσικά καταστήματα μοιράζονται σε μικρότερες υποομάδες. Από αυτούς, ένα 45% θα επιλέξουν εκπτωτικά καταστήματα, 24% τοπικές αλυσίδες ενώ ένα ποσοστό 23% θα ψωνίσει από πολυκαταστήματα.
Τέλος, η έρευνα κατέγραψε μια αύξηση της πρόθεσης επιλογής ηλεκτρονικών καταστημάτων κατά 10% την τελευταία διετία  ενώ ο μέσος καταναλωτής αναμένεται να ξοδέψει σε αυτά $748, ποσό σχεδόν διπλάσιο από εκείνο που αντιστοιχεί στα φυσικά καταστήματα.