Η μετάβαση από τα ταξιδιωτικά πρακτορεία στις online αγορές έχει αναδομήσει την έννοια του σύγχρονου ταξιδιώτη και του τουριστικού κλάδου γενικότερα. Η αναζήτηση και εντέλει η πραγματοποίηση κράτησης μέσω διαδικτύου ρυθμίζει την αγορά και αναπροσαρμόζει το ρόλο του travel marketer.
Τα trends που παρατηρούνται στον τουριστικό κλάδο για το 2018 είναι:
Έτσι, και στην περίπτωση του ταξιδιωτικού κλάδου, ολοένα και περισσότερες ιστοσελίδες ηλεκτρονικής κράτησης (booking) δίνουν τη δυνατότητα στον επισκέπτη να περιηγηθεί εικονικά τον χώρο που θα διαμείνει αλλά και την περιοχή που θα επισκεφθεί, ώστε να έχει εκ των προτέρων γνώση για τον χώρο και τον τόπο διαμονής τους.
έτους, οι digital nomads αποτελούν μάζες νέων ταξιδευτών με ιδιαίτερη προτίμηση σε εξωτικούς και εναλλακτικούς προορισμούς. Για άλλη μια χρονιά φαίνεται πως οι influencers επηρεάζουν την ισχύουσα καταναλωτική γνώμη προορισμών και καταλυμάτων.Πλέον ο μελλοντικός ταξιδιώτης αναζητά τον συντομότερο και οικονομικότερο τρόπο υλοποίησης του ταξιδιού, ενώ προτιμά την τοποθεσία, την τιμή και την ποιότητα από την επιλογή μεταξύ ξενοδοχείου, σπιτιού και hostel.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.