“Export Marketing in Practice” Workshop

“Export Marketing in Practice” Workshop

?

Με μεγάλη επιτυχία στέφθηκε το Workshop που παρέδωσε ο Κος. Δημήτρης Καραβασίλης στο κοινό του City College στη Θεσσαλονίκη με  τίτλο «Export marketing in practice», το οποίο διεξήχθη στο Αμφιθέατρο τελετών του κολεγίου την Δευτέρα, 19 Μαΐου και συγκέντρωσε μεγάλη προσέλευση μεταπτυχιακών φοιτητών και καθηγητών.
Κεντρικές θεματικές ενότητες του Workshop ήταν οι εξής: “The Manual of the good International Marketer”, “Exploitation of the Market Gap by identifying the Marketing Paradox” και “Product Differentiation and Innovation”.  Μεταξύ άλλων ο κ. Καραβασίλης αναφέρθηκε στα Dos and Don’ts του εξαγωγικού Μάρκετινγκ, στο προφίλ των εξαγωγικών επιχειρήσεων στη Μεσόγειό, ενώ παρέθεσε και κάποια tips για επιτυχημένες εξαγωγές. Το  ενδιαφέρον του ακροατηρίου κέντρισε επίσης και μία μελέτη περίπτωσης (case study) για την διείσδυση του ελληνικού στραγγιστού γιαουρτιού στην αγορά των ΗΠΑ και την αλματώδη αύξηση των πωλήσεων παρά την υψηλότερη τιμή του σε σχέση με τα τοπικά γιαούρτια.
Τέλος, ενδελεχώς αναλύθηκε και το θέμα της προϊοντικής καινοτομίας και διαφοροποίησης.  Στα πλαίσια της 3ης θεματικής ενότητας, δόθηκαν απαντήσεις στα ερωτήματα «Γιατί και πότε είναι αναγκαία η προϊοντική διαφοροποίηση;», μελετήθηκε με πραγματικά παραδείγματα ο ρόλος του μάρκετινγκ στην προώθηση καινοτόμων προϊόντων ενώ τέθηκαν και οι βάσεις για τη σημασία και τη δημιουργία υπεραξίας στα εξαγώγιμα προϊόντα.