31/05/16

Trends that are expected to dominate the global market until 2020 !

Nowadays consumer preferences are constantly changing and these changes force companies to adapt in order to meet their needs and expectations. Consequently, successful businesses need not […]
31/05/16

Paper Secondary packaging for the medical and cosmetology industries !

A trend which is increasingly gaining ground in the medical and cosmetology industries is the use of secondary paper packaging. Although the use of this type of packaging is already widespread in […]
31/05/16

Honey, the gold of nature !

Honey is a natural product which is known not only for its pleasant and sweet taste, but also for the beneficial effects on human health. Present in the international […]
22/04/16

The 7 mistakes that push your customers back…

Why do your customers leave? Is it only a matter of price? Clearly not. But what are the crucial reasons that drove your customers to the […]
22/04/16

Boring detergent packaging? Not anymore!

If your detergent and cleaning items packs seemed boring or cumbersome so far, it might be time to reconsider. Usually, when we talk about innovation in […]
22/04/16

Personalizing the consumer experience in physical stores !

Nowadays as the e-commerce flourish, consumers can find countless alternatives online. The reason consumers visit stores is to find something that cannot be available online, something […]
22/04/16

Agnostic shoppers: η νέα ομάδα καταναλωτών

Οι «αγνωστικιστές» καταναλωτές είναι η επιτομή του σημερινού αντιφατικού καταναλωτή και η νέα πρόκληση για τα brands και τους marketers. Ορμώμενος από μία υφεσική /  μετά […]
30/03/16

Seven Lessons Marketing Failures Teach Us !

Have you invested in a new idea, business or a new product that turned to a big failure? Congratulations! You have just come a step closer […]
30/03/16

Does clothing need packaging?

In a world where branding and packaging are inextricably linked in a way that consumers understand and form their image of a brand, the answer is: […]
30/03/16

Η DK Consultants στα FOOD EXPO Seminars 2016.

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα σεμινάρια που διοργανώθηκαν για πρώτη φορά φέτος στα πλαίσια της 3ης FOOD EXPO από τους οργανωτές της έκθεσης. Η φετινή FOOD […]
30/03/16

The “Spending Singles”: ο νέος στόχος του μάρκετινγκ!

Με λιγότερες δεσμεύσεις και περισσότερα για να ξοδέψουν, οι singles είναι το ιδανικό κοινό – στόχος για premium και high – end προϊόντα και υπηρεσίες. Συχνά, […]
30/03/16

Η επιτυχία έρχεται εκ των έσω…

Υπό το πρίσμα της σημερινής οικονομικής δραστηριότητας, είναι πιο σημαντικό από ποτέ για τις εταιρείες να έχουν ευτυχισμένους και παραγωγικούς εργαζόμενους. Οι χαρούμενοι και αφοσιωμένοι υπάλληλοι […]
02/02/16

Τα οικολογικά βαμβακερά υφάσματα ήρθαν για να μείνουν!

Μία ανερχόμενη τάση στη βιομηχανία μόδας παγκοσμίως είναι η χρήση οικολογικών βαμβακερών υφασμάτων. Τα βαμβακερά υφάσματα ήδη έχουν διάφορες εφαρμογές στην καθημερινότητα μας: ρούχα -αθλητικά και […]
02/02/16

Tips για αποτελεσματικό μάρκετινγκ στον ιατρικό κλάδο

Η γήρανση του πληθυσμού σε συνδυασμό με τα χαμηλά ποσοστά γεννήσεων είναι ένα φαινόμενο που χαρακτηρίζει έντονα την χώρα μας, καθώς πάνω από  το 25% του […]
02/02/16

Γνωρίστε τις γυναίκες της γενιάς των Millennials και τη σχέση τους με τη μόδα

Η γενιά των Millennials, δηλαδή των γεννημένων κατά την περίοδο 1980-2000 (ηλικίας 15-35 ετών) αποτελεί τον βασικό στόχο των πολιτικών μάρκετινγκ της βιομηχανίας μόδας κι αυτό […]
02/02/16

Δίκτυα διανομής και brands επιμένουν σε χάρτινες δευτερογενείς συσκευασίες

18/12/15

Χρυσό Βραβείο για την DK Consultants στα Greek Export Awards 2015!

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η εκδήλωση απονομής των βραβείων Greek Export Awards 2015 η οποία διοργανώθηκε για 4η συνεχόμενη χρονιά από την Ένωση Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών […]
18/12/15

Βραβεία Made In Greece 2015.

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε στις 15 Δεκεμβρίου η απονομή των βραβείων “Made in Greece 2015 Awards” στην Αθήνα στο ξενοδοχείο Athens Ledra Hotel. Στην εκδήλωση αυτή […]