Ένα κοινό σφάλμα που κάνουν οι επιχειρήσεις είναι να εστιάζουν και να επενδύουν περισσότερο στην αύξηση των πωλήσεων μέσω της προσέλκυσης νέων πελατών παρά στην διατήρηση των ήδη υπαρχόντων και στην οικοδόμηση μιας μακρόχρονης ουσιαστικής σχέσης με αυτούς. Κι όμως οι τελευταίοι είναι πολύτιμοι για την ανάπτυξη της εκάστοτε επιχείρησης για τους εξής λόγους:
Πηγές: David Aaker and Andrew Marcum (2017), Eric Siu (2016), Ayodeji Onibalusi (2016), Jana Barrett (2016), Michelle Markelz (2016), Jerry Jao (2015), www.retentionscience.com, www.invespcro.com
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.