Greek Exports Conference 2014

Greek Exports Conference 2014

Το Συνέδριο Greek Exports Conference 2014 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στις 28 Νοεμβρίου 2014 στο Ξενοδοχείο Divani Apollon Palace & Thalasso στη Βουλιαγμένη και συνδιοργανώθηκε από την Ένωση Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων (ΕΝΔΥ ΟΕΥ) και την Ethos Media S.A., υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εξωτερικών, και του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, συγκεντρώνοντας φερέλπιδες ελληνικές επιχειρήσεις διεθνών προδιαγραφών, εκπροσώπους της ελληνικής διπλωματίας και ειδικούς της διοίκησης, με στόχο να συνδράμει αποτελεσματικά στην εθνική προσπάθεια επανόδου της χώρας μας σε ρυθμούς βιώσιμης ανάπτυξης και εξαγωγικής επέκτασης.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΔΩ…

Στην  ημερίδα συμμετείχε και η DK Consultants. Ο Κος Καραβασίλης Δημήτρης στην παρουσίασή του με τίτλο «Δημιουργείτε ελληνικά, επιχειρείτε παγκόσμια» αρχικά σκιαγράφησε την ελληνική πραγματικότητα σχετικά με τις εισαγωγές και εξαγωγές δίνοντας έμφαση στην ανεπαρκή ανταγωνιστικότητα των ελληνικών προϊόντων. Στη συνέχεια εστίασε στον ρόλο της διαφοροποίησης ως παράγοντα επιτυχημένης εξαγωγικής δραστηριότητας και ακολούθως περιέγραψε τις σύγχρονες τάσεις της αγοράς, αναλύοντας τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών καθώς και τις τάσεις στα κανάλια διανομής. Ενδεικτικό παράδειγμα στο οποίο στάθηκε ο Κος Καραβασίλης, είναι αυτό της δυνατότητας δημιουργίας επώνυμου ελληνικού παιδικού ενδύματος.
Επιπρόσθετα, τόνισε ότι υπάρχουν ευκαιρίες για την ανάπτυξη των ελληνικών εξαγωγών,  ωστόσο κρίνεται απαραίτητη η συλλογική δράση με τη δημιουργία εξαγωγικών κοινοπραξιών, την κατάρτιση ενός οργανωμένου σχεδίου εξαγωγών που αφορά όλη τη λειτουργία της επιχείρησης, καθώς και την ενίσχυση του εθνικού brand name. Τέλος επεσήμανε τη σημασία της υιοθέτησης των αρχών της ολιστικής προσέγγισης μάρκετινγκ από τους επιχειρηματίες και εξαγωγείς, της δημιουργίας υπεραξίας στα προϊόντα τους μέσω της μεταποίησής τους και της ανάπτυξης συνεργειών με παραγωγούς /διανομείς του εξωτερικού προκειμένου να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί και να διεκδικήσουν μερίδια στις διεθνείς αγορές.