Στο Συνεδριακό Κέντρο Helexpo Palace στο Μαρούσι πραγματοποιήθηκε την 1η Ιουλίου το Συνέδριο Food for Success που διοργανώθηκε από την Palladian Conferences, υπό την αιγίδα του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών, του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος και του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος. Πλήθος επιχειρηματιών, επιστημόνων, δημοσιογράφων και εκπροσώπων του πρωτογενούς και δευτερογενούς τομέα της χώρας, έσπευσαν να το παρακολουθήσουν.
Κεντρική θεματολογία του συνεδρίου ήταν οι προκλήσεις και τα ζητήματα που απασχολούν τον τομέα τροφίμων και ποτών καθώς και οι προοπτικές εξέλιξης της αγοράς. Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε επίσης και στους παρόχους τεχνολογίας και υπηρεσιών καθώς και στη δορυφορική βιομηχανία. Συζητήθηκαν και αναλύθηκαν επίσης όλα τα επίκαιρα θέματα σε ότι αφορά τα διάφορα στάδια παραγωγής και διανομής των τροφίμων και ποτών στον τελικό καταναλωτή, από την προμήθεια των πρώτων υλών και την παραγωγή των προϊόντων μέχρι την τελική τοποθέτησή τους στα ράφια.
Μεταξύ των εισηγητών του Συνεδρίου ήταν και ο Κος Καραβασίλης Δημήτρης όπου συμμετείχε ως ομιλητής στο 1ο πάνελμε τίτλο «Τάσεις και προκλήσεις του κλάδου Τροφίμων και Ποτών». Σε αυτήν την ενότητα λοιπόν, συζητήθηκε το μέλλον της παγκόσμιας βιομηχανίας τροφίμων και ποτών καθώς και η επιρροή της παγκόσμιας οικονομικής ύφεσης στον κλάδο. Επιπλέον, μελετήθηκε το θέμα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που ολοένα και αυξάνουν το μερίδιο αγοράς τους ενώ αναλύθηκε και η ανταγωνιστικότητα των προϊόντων της εν λόγω βιομηχανίας και πως αυτή μπορεί να ενισχυθεί περαιτέρω.
Σε αυτά τα πλαίσια, ο Κος Καραβασίλης, παρέθεσε τα αποτελέσματα της έρευνας της DK Consultants για τη διάθεση του τυποποιημένου ελληνικού εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου στις ξένες αγορές. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι ελληνικές ετικέτες έχουν εξαιρετικά μικρό μέσο όρο ζωής λόγω κυρίως της ελλιπούς στρατηγικής στόχευσης και διείσδυσης και κυρίως λόγω του ανεπαρκούς ολιστικού μάρκετινγκ για την κάθε αγορά-στόχο. Τέλος, πρόσθεσε πως ο κατακερματισμός των ετικετών, η επαναλαμβανόμενη ομοιότητα αλλά και το υψηλό κόστος συσκευασίας συντελούν εξίσου στην μη ουσιαστική διαφοροποίηση του προϊόντος και στην αδυναμία εδραίωσης των ελληνικών ετικετών στις διεθνείς αγορές.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.