Η κατανάλωση καφέ από τους Millennials

Η κατανάλωση καφέ από τους Millennials

Οι Millennials, οι οποίοι είναι γεννημένοι από τις αρχές της δεκαετίας του ‘80 έως τα μέσα του ’90, θεωρούνται αρκετά εξελιγμένοι καταναλωτές, καθώς χαρακτηρίζονται ως ευσυνείδητοι αγοραστές και υποστηρίζουν τις επιχειρήσεις που προσδίδουν  αξία στη ζωή τους. Η  αγοραστική τους δύναμη  αγγίζει τα $200 δις το χρόνο, ενώ το 66% είναι πρόθυμο να πληρώσει κάτι παραπάνω για προϊόντα και υπηρεσίες που προέρχονται από εταιρείες με χαμηλό οικολογικό αποτύπωμα.
Ο premium καφές που προέρχεται από μοναδικά αρωματισμένους κόκκους και υποβάλλεται σε ιδιαίτερη επεξεργασία, αποτελεί συχνά προτεραιότητα των Millennials. Παρ’ όλο που η κατανάλωση καφέ μειώθηκε αισθητά στις ΗΠΑ το 2016, τα κέρδη λιανικής συνέχισαν να αυξάνονται. Συγκεκριμένα, την τελευταία τετραετία η αγορά εστίασης αυξήθηκε κατά 14,2%  και το διάστημα της ύφεσης οι πωλήσεις παρέμειναν υψηλές.
 

Σήμερα, οι καταναλωτές έχουν μία πιο προσωπική σχέση με τις μάρκες και τα προϊόντα που υποστηρίζουν την κατανάλωση καφέ. Η αξία δεν έχει σχέση μόνο με το κόστος αλλά και με παράγοντες όπως η φιλοσοφία της μάρκας, η αυθεντικότητα και η δέσμευση των πελατών απέναντι στην εταιρεία. Το 50%  των Millennials αγοράζει προϊόντα καφέ που διαθέτουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά.
Οι περισσότεροι Millennials καταναλώνουν καφέ εκτός σπιτιού, προωθώντας αυτή την δημόσια έκφραση της ατομικότητας μέσω Instagram. Η κατανάλωση καφέ στο χώρο εργασίας αυξήθηκε με αργό ρυθμό από 16% το 2013  σε 21% το 2016.
 

Η καλύτερη προσέγγιση, λοιπόν, των Millennials μπορεί να επιτευχθεί μέσω του smartphone τους και των συνδρομητικών υπηρεσιών, λ.χ. Delivery καφέ. Το 21% των καταναλωτών στις ΗΠΑ βρίσκει αρκετά ενδιαφέρουσα την παράδοση έτοιμου καφέ στο σπίτι και το 16% στο χώρο εργασίας.
 
Πηγές: www.nationalcoffeeblog.org, http://www.wisegeek.com