Ημερίδα: «Συσκευασία – ετικέτα οίνου και ελαιολάδου: η συμβολή τους στην επιτυχία»

Ημερίδα: «Συσκευασία – ετικέτα οίνου και ελαιολάδου: η συμβολή τους στην επιτυχία»

Η Ημερίδα «Συσκευασία – ετικέτα οίνου και ελαιολάδου: η συμβολή τους στην επιτυχία» πραγματοποιήθηκε την 9η Νοεμβρίου στο Εκθεσιακό Κέντρο MEC της Παιανίας, και συνδιοργανώθηκε από τα περιοδικά Allpack και Οινολογία στα πλαίσια της 14ης Διεθνούς Εκθέσεως Συσκευασιών, Μηχανημάτων, Εκτυπώσεων και Logistics που έλαβε χώρα στον ίδιο χώρο το διάστημα 07 – 09 Νοεμβρίου 2014.
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΔΩ…

Κεντρικό άξονα της θεματολογίας της ημερίδας αποτέλεσε ο ρόλος που διαδραματίζει η συσκευασία και η ετικέτα στις πωλήσεις και τις εξαγωγές των 2 πιο παραδοσιακά εξαγώγιμων ελληνικών προϊόντων, του κρασιού και του ελαιολάδου. Οι παρουσιάσεις των ομιλητών και του εποικοδομητικού διαλόγου με το κοινό, πλήθους παραγωγών, επιχειρηματιών, επιστημόνων και εκπροσώπων της βιομηχανίας συσκευασίας.  περιστράφηκαν κυρίως γύρω από τις νέες τάσεις και τα νέα προϊόντα του κλάδου αλλά και την προστιθέμενη αξία της συσκευασίας στις εξαγωγές των δύο αυτών προϊόντων.
Στην  ημερίδα συμμετείχε και η DK Consultants . Ο Κος Καραβασίλης Δημήτρης στην παρουσίαση του με τίτλο «Συσκευασία και Εξαγωγές: Περίπτωση του ελληνικού ελαιολάδου», αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, στις επιδόσεις του ελληνικού  ελαιολάδου ως προς τις εξαγωγές αλλά και στη σύγκριση των ελληνικών συσκευασμένων ελαιολάδων  σε σχέση με τα αντίστοιχα ισπανικά, ιταλικά, τούρκικα και τυνησιακά, τα οποία αποτελούν τους κύριους ανταγωνιστές του.
Επιπλέον, έκανε λόγο για τον στρατηγικό ρόλο της συσκευασίας στην ενίσχυση της εξαγωγικής δραστηριότητας, τους τρόπους με τους οποίους αυτή επηρεάζει την αγοραστική απόφαση αλλά και τα κριτήρια με τα οποία επιλέγουν τη συσκευασία οι καταναλωτές ξένων αγορών – στόχων. Ο ξεκάθαρος ορισμός του καταναλωτικού κοινού, η ενδελεχής μελέτη της αγοράς – στόχου, οι άρτιες τεχνικές προδιαγραφές του προϊόντος και ο κατάλληλος γραφιστικός σχεδιασμούς, συντελούν στην αποτελεσματική διαφοροποίηση της συσκευασίας.
Τέλος ο Κος Καραβασίλης επεσήμανε ότι το υψηλό κόστος των ελληνικών συσκευασιών  αυξάνει σε απαγορευτικά πολλές φορές επίπεδα την τελική τιμή πώλησης του προϊόντος, γεγονός που δυσχεραίνει τη θέση των ελληνικών επιχειρήσεων έναντι των ανταγωνιστικών τους.