Κοινά σφάλματα των επιχειρηματιών

Κοινά σφάλματα των επιχειρηματιών

Η επιτυχία της εταιρείας αποτελεί το Α και το Ω για τον κάθε επιχειρηματία. Ωστόσο, στην προσπάθεια ανάπτυξης και επέκτασης της επιχειρηματικής τους δραστηριότητας, πολλοί επιχειρηματίες υποκύπτουν άθελά τους σε ορισμένα  σφάλματα:
Διεκπεραιώνουν τις ενέργειες μόνοι τους χωρίς να γίνεται διαχωρισμός καθηκόντων
Επιμένουν σε αναχρονιστικές τακτικές που ζημιώνουν την εταιρική ανάπτυξη 
Προσλαμβάνουν άτομα βάσει προσόντων και κόστους χωρίς απαραίτητα να ταιριάζει η προσωπικότητα τους με την εταιρική κουλτούρα
Αποφεύγουν την έρευνα αγοράς και καταφεύγουν σε λανθασμένη διάγνωση των αναγκών της αγοράς
Σπαταλούν υπερβολικά χρήματα ή περιορίζουν τις επενδύσεις τους
Στοχεύουν στο προϊόν και όχι στη σχέση με τους πελάτες
Δε λαμβάνουν feedback από τους πελάτες για τα προϊόντα και παραλείπουν την επένδυση στο marketing για την επίτευξη της διαφοροποίησης των προϊόντων
Αδυνατούν να προσαρμόζονται και να ελίσσονται  στις τάσεις της εποχής καθώς και να χρησιμοποιούν  τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Συνεπώς, για να μπορέσουν οι επιχειρηματίες να αναπτύξουν επιτυχώς τη δραστηριότητα τους, κρίνεται απαραίτητο να  προβούν σε κάποιες βασικές ενέργειες, όπως:
Διεξαγωγή ενδελεχούς έρευνας αγοράς

Προσαρμογή του προϊόντικού χαρτοφυλακίου στις ανάγκες των πελατών τους αλλά και στις τάσεις της αγοράς
Εφαρμογή του κατάλληλου στρατηγικού σχεδιασμού με στόχο την ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της επιχείρησης τους
Υλοποίηση ορθής τιμολογιακής πολιτικής
Υιοθέτηση μιας εξωστρεφούς νοοτροπίας
Πηγές: www.entrepreneur.com, www.inc.com, www.businessnewsdaily.com, www.success.com, www.cnbc.com