Η απόκτηση νέων πελατών είναι μια ακριβή διαδικασία για τις επιχειρήσεις. Γι’ αυτό είναι ζωτικής σημασίας κάποιοι από αυτούς να αποκτήσουν αφοσίωση (loyalty) στην εταιρία ή/ και στο εμπορικό σήμα (brand loyalty), ώστε να δημιουργηθούν επαναλαμβανόμενες αγορές.
Σήμερα η απόκτηση και διατήρηση αφοσιωμένων πελατών αποκτάει ακόμη μεγαλύτερη σημασία και αξία, τόσο λόγω της αυξημένης αλληλεπίδρασής τους μέσω των κοινωνικών δικτύων, όσο και λόγω της αθροιστικής επιρροής μεταξύ τους. Οι καταναλωτές, μέσω των σύγχρονων καναλιών επικοινωνίας, μιλάνε όλο και περισσότερο για τις ανάγκες τους. Από έρευνα που διεξήχθη, φαίνεται ότι η ποιότητα και η εξατομικευμένη εξυπηρέτηση είναι το κλειδί για την απόκτηση αφοσιωμένων πελατών (loyal customers), ενώ τα προγράμματα ανταμοιβών και άλλα παρόμοια κίνητρα μπορούν επίσης να αυξήσουν την κερδοφορία και να δημιουργήσουν μια θετική εικόνα του εμπορικού σήματος (brand).
Δείτε το πλήρες infographic…
Πηγή: econsultancy.com
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.