Ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα πρέπει να διαθέτει μια επιτυχημένη στρατηγική mobile marketing ενός brand;
– Αναγνώριση και κατανόηση των αναγκών του κοινού-στόχου
– Παροχή μιας ευχάριστης κι εξατομικευμένης εμπειρίας στους καταναλωτές που χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές τους μέσα από την:
o Εύκολη και άμεση πρόσβαση σε μια λειτουργική και διαδραστική ιστοσελίδα, σε λειτουργικές πλατφόρμες e-mail και μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθώς και σε εύχρηστες και λειτουργικές εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα (mobile applications)
o Σαφή και συνοπτική ενημέρωση για το προϊόν/υπηρεσία, τα οφέλη που συνεπάγεται η χρήση του/της για τον καταναλωτή, όπως επίσης και για την παροχή προνομίων, προσφορών και εκπτώσεων σε πραγματικό χρόνο, είτε μέσω SMS είτε μέσω MMS, είτε μέσω e-mail είτε μέσω QRcodes. Μάλιστα, το περιεχόμενο των παραπάνω μηνυμάτων θα πρέπει να είναι:
– βέλτιστα προσαρμοσμένο στις οθόνες των ψηφιακών μέσων των χρηστών
– ξεκάθαρο και σύντομο
– οπτικά ελκυστικό και συνεκτικό με αυτό των λοιπών καναλιών πώλησης
Συνεπώς, οι εταιρείες που σχεδιάζουν και υλοποιούν μια στρατηγική mobile marketing μπορούννα αποκτήσουν αφοσιωμένους πελάτες και κατ’ επέκταση να κερδίσουν σημαντικό προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών τους, εφόσον η στρατηγική αυτή λαμβάνει ουσιαστικά υπόψη τις ανάγκες και απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού στο οποίο απευθύνεται, προσαρμόζει το περιεχόμενο που επιθυμεί να μεταδώσει στις αντίστοιχες ψηφιακές συσκευές και πλατφόρμες των χρηστών και κάνει στρατηγική χρήση των SMS, MMS και εφαρμογών για κινητά.
Πηγές: Laura Lake (2016), Tim Maytom (2016) Jacques Bughin (2015), Ryan Goodrich (2013), www.mckinseyonmarketingandsales.com, www.marketo.com, www.marketingland.com .
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.