5 Βασικές (& Κυρίως Δωρεάν) Δραστηριότητες Marketing που Πρέπει να Ξεκινήσετε Άμεσα

5 Βασικές (& Κυρίως Δωρεάν) Δραστηριότητες Marketing που Πρέπει να Ξεκινήσετε Άμεσα

5 Βασικές Δραστηριότητες Marketing

Η επιχείρησή σας είναι πραγματικά μοναδική. Αυτή της η μοναδικότητα την κάνει να ξεχωρίζει από τον πολύβουο επιχειρηματικό κόσμο.Όμως, για να προβάλετε αυτή σας την μοναδικότητα, θα πρέπει να επιστρατεύσετε συγκεκριμένες ενέργειες Marketing.

Μόνο μέσω μιας εναρμονισμένης και πλήρης Marketing στρατηγικής, μπορείτε να ξεχωρίσετε για αυτό που είστε και να κερδίσετε το κοινό σας. Παρόλα αυτά, δεν χρειάζεστε ένα μεγάλο budget ή ιδιαίτερες γνώσεις για να ξεκινήσετε σωστά προς αυτή τη κατεύθυνση. Στο παρόν blog, θα σας παρουσιάσουμε 5 βασικές τακτικές που θα απογειώσουν την εικόνα της επιχείρησής σας. Ας ξεκινήσουμε!

Δημιουργήστε Δεσμούς με το Κοινό σας

Οι άνθρωποι λειτουργούν με το συναίσθημα και όχι με τη λογική. Προσπαθήστε να κρατάτε διαπροσωπικές σχέσεις με τους πελάτες σας, και να θυμάστε τα προβλήματά και τις ανάγκες τους.

Σύμφωνα με την PwC, οι καταναλωτές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω για μια σωστή διαπροσωπική εξυπηρέτηση. Ακόμα και εάν χαρίσετε ένα ζεστό και ειλικρινές χαμόγελο, εμφανίζοντας καθ΄ αυτό τον τρόπο ένα πηγαίο ενδιαφέρον για τον πελάτη σας, θα έφερνε την επιχείρησή σας σε άλλο επίπεδο.

Χτίστε την Online Παρουσία σας

Χτίστε την Online Παρουσία σας

Η επιχείρησή σας δεν μπορεί να προωθηθεί μόνο μέσω αναλογικών τακτικών marketing. Εν έτη 2019, απαιτείται να έχετε μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία, που θα σας εξασφαλίσει πολλαπλά επικοινωνιακά οφέλη. Περίπου τα δύο τρίτα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων είναι online, και θα πρέπει να βρίσκεστε και εσείς εκεί.

Η δημιουργία ενός Website είναι πραγματικά εύκολη υπόθεση, ακόμα και για άτομα που δεν έχουν γνώσεις γραφιστικής και προγραμματισμού. Μέσω σελίδων όπως το WordPress και Wix, μπορεί ο οποιοσδήποτε να δημιουργήσει φιλικές προς τις κινητές συσκευές ιστοσελίδες, με επαρκή αποτελέσματα.

Προτείνεται να αγοράσετε ένα ξεχωριστό Domain όπως και ένα πακέτο Hosting, για να δημιουργήσετε την ιστοσελίδα σας. Τα κόστη για τα παραπάνω βέβαια είναι ιδιαίτερα χαμηλά, όμως εάν έχετε ιδιαίτερα χαμηλό budget, τότε μπορείτε να προχωρήσετε στην δημιουργία ενός promoted website, όπου θα περιέχει το όνομα του host στο domain σας (δηλαδή αντί για www.example.com, θα γινόταν www.example.wix.com) .

Επιπλέον, μια πολύ έξυπνη κίνηση είναι και η καταχώρηση των στοιχείων σας στο Google My Business, αλλά και σε άλλους διαδικτυακούς καταλόγους του κλάδου σας, όπως το TripAdvisor, εάν για παράδειγμα έχετε ένα εστιατόριο ή ένα ξενοδοχείο.

Ξεκινήστε ένα Blog

Πιθανότατα να ξεκινήσατε την επιχείρησή σας, βασισμένος στο μεράκι και στην ικανότητά σας πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Αυτό το πάθος και η εξειδίκευση σας κάνουν διαφορετικούς από τον ανταγωνισμό. Για να προβάλλετε αυτά τα χαρακτηριστικά, θα χρειαστείτε να διαθέτετε το κατάλληλο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας.

Το περιεχόμενο έχει διάφορες μορφές, καθώς μπορεί να είναι μια εικόνα, ένα podcast ή ένα video. Όμως τα περισσότερα από αυτά χρειάζονται ειδικές γνώσεις και εξοπλισμό για να είναι ποιοτικά, πράγμα που εσείς ο ίδιος ενδέχεται να μην μπορείτε να διαθέσετε.

Μια φθηνή και αξιόλογη λύση είναι η δημιουργία ενός Blog. Συγγράφοντας και ανεβάζοντας άρθρα, αφιερώματα ή οδηγούς, μπορείτε να παρουσιάσετε καλύτερα γιατί είστε καλοί σε αυτό που κάνετε. Με λίγη εξάσκηση και προσπάθεια, θα μπορέσετε να παράξετε ποιοτικό περιεχόμενο που οι χρήστες σας θα ανυπομονούν να διαβάσουν.

Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα του Blogging είναι πως παρέχει στην σελίδα σας περιεχόμενο, που βοηθάει τις μηχανές αναζήτησης να την βρουν ευκολότερα! Έτσι, μπορείτε να προβληθείτε περισσότερο, βρίσκοντας χρήστες που αναζητούν παρόμοια πράγματα με αυτά που προσφέρετε.

Βρεθείτε Εκεί που σας Περιμένουν οι Καταναλωτές σας

Σχεδόν κάθε μέλος των κοινών στόχου σας έχει έναν λογαριασμό στα Social Media, επομένως μπορείτε να τους ακολουθήσετε σε αυτά. Δημιουργήστε λογαριασμούς σε πλατφόρμες που έχουν την πλειοψηφία των υπάρχοντων και δυνητικών πελατών σας και ετοιμαστείτε να μπείτε στην συζήτηση.

Προφανώς, δεν πρέπει να προωθείτε τις προσφορές σας τόσο συχνά και τόσο άμεσα. Οι πελάτες σας δεν βρίσκονται στα Social Media για να αγοράσουν ό,τι πουλάτε, αλλά για να συνδεθούν με άλλα άτομα και για να δουν ευχάριστο και ενημερωτικό περιεχόμενο. Προωθείστε επομένως ακριβώς αυτό. Εάν βρήκατε ένα σχετικό βίντεο, ή γράψατε μόλις ένα ελκυστικό Blog Post, ανεβάστε το στους λογαριασμούς σας. Συνομιλήστε με τους χρήστες σας comments. Οι ίδιοι θα το εκτιμήσουν!

Ζητήστε Feedback & Referrals

Εάν έχετε ήδη μια μερίδα πιστών και τακτικών πελατών, αυτό είναι ένα δείγμα πως έχετε μια εξαιρετικά καλή πορεία. Γιατί όμως δεν ζητάτε την βοήθειά τους;

Ρωτήστε την γνώμη των πελατών σας για την επιχείρησή σας∙ θα μείνετε έκπληκτοι με τα πόσα μπορείτε να μάθετε έτσι. Βλέπουν την επιχείρηση σας με μια άλλη οπτική γωνία, που σε πολλά θέματα ίσως να είναι και πιο αντικειμενική.

Ακούστε, επομένως, προσεκτικά τα σχόλιά τους και προσπαθήστε να προσαρμοστείτε σε αυτά. Άλλωστε, αυτά που προσφέρετε είναι για τους ίδιους.

Μπορείτε, επίσης, να τους ζητήσετε και να σας παραπέμψουν. Δεν χρειάζεται να τους πείτε να σας προτείνουν στους συγγενείς ή φίλους τους, γιατί αυτό δεν θα ήταν και τόσο αποδοτικό. Όμως, προτρέποντάς τους να σας αξιολογήσουν θετικά στα Social Media, στο Google Maps ή στο TripAdvisor, μπορεί να σας βοηθήσει να προβάλλετε πόσο καλοί είσαστε. Γιατί, τελικώς, το αξίζετε!

Το νέο Marketing & Branding Toolkit αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, που θα χτίσει το Brand σας από την πρώτη κιόλας στιγμή.

Για τα 20 χρόνια μας, προσφέρουμε 40 πακέτα προσφορά, μάθετε περισσότερα εδώ!