Όλο και περισσότεροι είναι πλέον οι εργαζόμενοι οι οποίοι είτε εργάζονται αποκλειστικά «μακριά» από την επιχείρηση στην οποία απασχολούνται είτε η φύση της δουλειάς τους απαιτεί συνεχή κίνηση. Πλέον, η εποχή όπου ο μόνος τρόπος να επικοινωνήσει κάποιος συνάδελφος με τους υπόλοιπους ήταν μέσω της γραμματείας της εταιρείας έχει παρέλθει οριστικά ενώ η εργασία από το σπίτι γίνεται όλο και πιο εφικτή.
Χάρη στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τις video-conferences και τις υπόλοιπες «ευκολίες» της σύγχρονης τεχνολογίας, ακόμη και η φυσική τοποθεσία μιας εταιρείας δεν είναι πια απαραίτητη. Πλέον, δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις οι οποίες δεν έχουν δικά τους γραφεία αλλά χρησιμοποιούν co- working spaces όταν οι ανάγκες τους το απαιτούν.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της διάδοσης του φαινομένου αυτού, αποτελεί η κίνηση του δήμου του Κέιπ Τάουν να καθιερώσει ευέλικτο ωράριο με αποτέλεσμα να δώσει τη δυνατότητα σε ορισμένους εργαζόμενους να εργάζονται από το σπίτι. Η κίνηση αυτή είχε ως στόχο τη μείωση του κυκλοφοριακού χάους σε ώρες αιχμής.
Τα οφέλη από την υιοθέτηση μίας τέτοιας πρακτικής είναι πολλαπλά τόσο για τους εργαζομένους όσο και για την επιχείρηση:
Στη DK Marketing χρησιμοποιούνται όλες οι τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα της «εργασίας από απόσταση» ώστε να είναι δυνατή η άμεση συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους με γνώμονα πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.