Η μετάβαση από τα πολυκαναλικά δίκτυα διανομής στην omni-channel εποχή, αποτελεί πλέον βασική προτεραιότητα για σημαντική μερίδα επιχειρήσεων. Ωστόσο, παρατηρείται μία μεγάλη απόσταση ανάμεσα σε αυτό που θέλουν οι καταναλωτές και σε αυτό που προσφέρουν οι έμποροι στα σημεία λιανικής πώλησης. Κύριος παράγοντας που αμβλύνει ή οξύνει αυτήν την απόσταση αναλόγως είναι η πληροφόρηση ως προς το απόθεμα.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣ INFOGRAPHIC…
Συγκεκριμένα, ενώ το 71% των καταναλωτών θεωρούν την πληροφόρηση για το ύψος των αποθεμάτων στο κατάστημα πολύ σημαντικό παράγοντα για την απόφαση επίσκεψης στο κατάστημα και αγοράς των προϊόντων, μόλις το ένα τρίτο (32%) των λιανοπωλητών προσφέρουν αυτήν την πληροφορία. Μάλιστα, για το 39% των καταναλωτών η έλλειψη πληροφόρησης για το απόθεμα των εμπορευμάτων στο κατάστημα είναι σημαντικός λόγος να μην προχωρήσουν περαιτέρω σε επίσκεψη του καταστήματος.
Ένα άλλο σημαντικό ζήτημα για τους σημερινούς καταναλωτές, είναι η ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών κατά την συλλογή των παραγγελιών τους. Ένας στους δύο επιθυμεί να παραλαμβάνει την παραγγελία του στο κατάστημα, ενώ πολλοί είναι και εκείνοι που περιμένουν να είναι έτοιμη μέσα σε διάστημα μιας ώρας. Παρόλ’ αυτά, περίπου το ένα τρίτο των επιχειρηματιών προσφέρουν την δυνατότητα συλλογής των παραγγελιών από το κατάστημα ενώ το 55% των λιανοπωλητών αδυνατεί να ανταπεξέλθει στις προσδοκίες των καταναλωτών σχετικά με τον χρόνο παράδοσης.
Η απόσταση συνεπώς, μεταξύ προσδοκιών και πραγματικότητας θα εξακολουθεί να υφίσταται όσο οι επιχειρηματίες δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της νέας εφοδιαστικής αλυσίδας. Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί το γεγονός ότι οι μισοί από τους επιχειρηματίες έχουν αφιερώσει ικανό αριθμό εργαζομένων στην υλοποίηση του πάν – δικτύου, ωστόσο, σχεδόν όλοι (94%) σημειώνουν δυσκολίες και εμπόδια στην εκπλήρωση του στόχου τους. Επομένως, οι πιο άμεσοι τρόποι αντιμετώπισης αυτών των δυσκολιών για την προσφορά μιας μοναδικής Omni-channel καταναλωτικής εμπειρίας είναι η εναρμόνιση των διαδικασιών απογραφής και διαχείρισης των αποθεμάτων σε όλο το μήκος της εφοδιαστικής αλυσίδας, η αντικατάσταση των συστημάτων αποθήκευσης στο κατάστημα με σύγχρονη τεχνολογία, η ενσωμάτωση των καταναλωτικών δεδομένων σε όλα τα δίκτυα, η συνεργασία με ειδικούς ώστε να εξαλειφθεί το εμπόδιο της τεχνολογίας καθώς και η απόκτηση καλύτερης εικόνας και αντίληψης για την διακαναλική συμπεριφορά των καταναλωτών.
Πηγές: Quantum retail, 2014; Accenture, 2014
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.