Παρά την παγκόσμια τάση για Online αγορές λιανικής, οι καταναλωτές εξακολουθούν να πιστεύουν ότι υπάρχει πολύς χώρος στο μέλλον για την αγαπημένη τους φυσική παρουσία στην αγορά, αν και ελαφρώς διαφοροποιημένη…
Μια νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι οι αγοραστές είναι έτοιμοι για μια διαφορετική, πολύ – καναλική εμπειρία. H παρουσία των επιχειρήσεων στα διάφορα κανάλια αγορών (φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, κοινωνικά δίκτυα, και mobile applications), η πρόσβαση των αγοραστών σε αυτά, η σημαντικότητα που δίνουν οι επιχειρήσεις σε αυτή την πρόσβαση και η ετοιμότητά τους να ανταποκριθούν στην επιθυμία των καταναλωτών, αποτελούν μερικούς από τους παράγοντες που θα καθορίσουν το μέλλον του λιανικού εμπορίου, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της εν λόγω μελέτης, που παρουσιάζεται, με αυτό το infographic.
Οι πελάτες πλέον γνωρίζουν ότι έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης στην αγορά ενδιαφέροντός τους μέσα από διαφορετικά κανάλια και επιθυμούν οι επιχειρήσεις να τους δίνουν τη δυνατότητα αυτή.
Οι πελάτες αναζητούν αναγνώριση μέσω προσωποποιημένων εμπειριών από τις αγορές τους, ανεξάρτητα από το αν αυτές προέρχονται από φυσικά ή ηλεκτρονικά καταστήματα.
• Το 80% των καταναλωτών στις προηγμένες χώρες, κατατάσσουν το internet ως το κύριο μέσο προτίμησής τους για περιήγηση στα καταστήματα και αγορά προϊόντων.
• Το 63% αυτών αναφέρονται σε αγορές που είναι ήδη ώριμες.
• Το 72% των καταναλωτών της Ινδίας, το 69% της Κίνας και το 31% των ΗΠΑ προβαίνουν σε περισσότερες αγορές σε κάθε online τους συναλλαγή παρά ανά συναλλαγή στο κατάστημα.
• 59% των καταναλωτών θα ξόδευε περισσότερα χρήματα ανά συναλλαγή στο χώρο του καταστήματος, αν το κατάστημα τους έδινε τη δυνατότητα Online περιήγησης στα προϊόντα του.
• Το 51% των καταναλωτών πιστεύουν ότι μέχρι το 2020 τα φυσικά καταστήματα θα αποτελούν εναλλακτικά, του internet, κανάλια αγοράς, στα οποία θα μπορούν κυρίως να δοκιμάσουν το προϊόν πριν το αγοράσουν.
Δείτε το πλήρες infographic…
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.