Το μέλλον της λιανικής – σύμφωνα με τους αγοραστές

Το μέλλον της λιανικής – σύμφωνα με τους αγοραστές

Παρά την παγκόσμια τάση για Online αγορές λιανικής, οι καταναλωτές εξακολουθούν να πιστεύουν ότι υπάρχει πολύς χώρος στο μέλλον για την αγαπημένη τους φυσική παρουσία στην αγορά, αν και ελαφρώς διαφοροποιημένη…

Μια νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι οι αγοραστές είναι έτοιμοι για μια διαφορετική, πολύ – καναλική εμπειρία. H παρουσία των επιχειρήσεων στα διάφορα κανάλια αγορών (φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, κοινωνικά δίκτυα, και mobile applications), η πρόσβαση των αγοραστών σε αυτά, η σημαντικότητα που δίνουν οι επιχειρήσεις σε αυτή την πρόσβαση και η ετοιμότητά τους να ανταποκριθούν στην επιθυμία των καταναλωτών, αποτελούν μερικούς από τους παράγοντες που θα καθορίσουν το μέλλον του λιανικού εμπορίου, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της εν λόγω μελέτης, που παρουσιάζεται, με αυτό το infographic.
Οι πελάτες πλέον γνωρίζουν ότι έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης στην αγορά ενδιαφέροντός τους μέσα από διαφορετικά κανάλια και επιθυμούν οι επιχειρήσεις να τους δίνουν τη δυνατότητα αυτή.
Οι πελάτες αναζητούν αναγνώριση μέσω προσωποποιημένων εμπειριών από τις αγορές τους, ανεξάρτητα από το αν αυτές προέρχονται από φυσικά ή ηλεκτρονικά καταστήματα.
• Το 80% των καταναλωτών στις προηγμένες χώρες, κατατάσσουν το internet ως το κύριο μέσο προτίμησής τους για περιήγηση στα καταστήματα και αγορά προϊόντων.
• Το 63% αυτών αναφέρονται σε αγορές που είναι ήδη ώριμες.
• Το 72% των καταναλωτών της Ινδίας, το 69% της Κίνας και το 31% των ΗΠΑ προβαίνουν σε περισσότερες αγορές σε κάθε online τους συναλλαγή παρά ανά συναλλαγή στο κατάστημα.
• 59% των καταναλωτών θα ξόδευε περισσότερα χρήματα ανά συναλλαγή στο χώρο του καταστήματος, αν το κατάστημα τους έδινε τη δυνατότητα Online περιήγησης στα προϊόντα του.
• Το 51% των καταναλωτών πιστεύουν ότι μέχρι το 2020 τα φυσικά καταστήματα θα αποτελούν εναλλακτικά, του internet, κανάλια αγοράς, στα οποία θα μπορούν κυρίως να δοκιμάσουν το προϊόν πριν το αγοράσουν.
Δείτε το πλήρες infographic…