Το διαδίκτυο δίνει σε ολοένα και περισσότερους καταναλωτές παγκοσμίως πρόσβαση σε έναν τεράστιο όγκο πληροφοριών πριν την πραγματοποίηση των αγορών τους, ενώ ταυτόχρονα διευκολύνει και τις συναλλαγές τους.
Πλέον μέσω αυτού οι καταναλωτές αναζητούν και ενημερώνονται όσο το δυνατόν καλύτερα για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν και επιλέγουν να ψωνίζουν ηλεκτρονικά λόγω μεγαλύτερης άνεσης, ποικιλίας επιλογών και καλής σχέσης τιμής-ποιότητας των προϊόντων.Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές στην Ασία, την Βόρεια Αμερική και την Δυτική.
Πιο συγκεκριμένα, κυρίως οι καταναλωτές στην Ασία, την Βόρεια Αμερική και την Δυτική Ευρώπη επιλέγουν το ηλεκτρονικό εμπόριο για τις αγορές τους. Ενδεικτικά, 8 στους 10 Αμερικανούς είναι πλέον αγοραστές στο διαδίκτυο με το 79% να έχει πραγματοποιήσει ηλεκτρονική αγορά
οποιουδήποτε τύπου. Ακόμη, το 62% των Αμερικανών καταναλωτών που έχει πρόσβαση στο ίντερνετ ψωνίζει διαδικτυακά τουλάχιστον μια φορά τον μήνα, ενώ αγοράζει τα προϊόντα που επιθυμεί μέσω smartphones (50%) και tablets (60%) αλλά και κάνοντας χρήση ηλεκτρονικών κουπονιών.
Επιπλέον, σύμφωνα με έρευνα της Mintel, το 48% των online Αμερικανών αγοραστών περιστασιακά αυξάνει το μέγεθος των παραγγελιών του ώστε να λάβει τα προϊόντα χωρίς να καταβάλλει το μεταφορικό κόστος (free shipping minimum). Ενδεικτικά, το 80% των ερωτηθέντων καταναλωτών στις ΗΠΑ είναι πιο πιθανό να αγοράσει ένα προϊόν εφόσον το μεταφορικό κόστος είναι δωρεάν, ενώ το 64% αυτών είναι πιο πιθανό να αγοράσει ένα προϊόν όταν η επιστροφή ή αλλαγή του δεν συνεπάγεται καμία επιβάρυνση για τους ίδιους.
Ακόμη, 8 στους 10 Αμερικανούς (83%) δηλώνουν ότι είναι ικανοποιημένοι από την online διαδικτυακή τους εμπειρία και ιδιαίτερα από την ευκολία της συναλλαγής (81%), από την ποικιλία των προσφερόμενων brands και προϊόντων (80%) και από τον αριθμό των προσφερόμενων λύσεων για την πραγματοποίηση των αγορών (73%).
Επιπρόσθετα, το 36% των online Αμερικανών αγοραστών διεξάγουν έρευνα σε διάφορα sites προκειμένου να βρουν εκείνο που διαθέτει το προϊόν που επιθυμούν στην χαμηλότερη τιμή.
Αξίζει να αναφερθεί ότι το 84% των online αγοραστών στις ΗΠΑ ανατρέχει σε τουλάχιστον ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης (το 77% ανατρέχει στο facebook) για να αναζητήσει συστάσεις για το προϊόν πριν το αγοράσει διαδικτυακά, ενώ ένα 60% επιθυμεί να λάβει ένα κίνητρο (λ.χ. έκπτωση) από ένα brand πριν την αγοραστική απόφαση.
Τα πιο δημοφιλή προϊόντα που επιλέγουν να αγοράσουν διαδικτυακά οι Αμερικανοί καταναλωτές είναι οι ηλεκτρονικές συσκευές (69%), τα βιβλία (67%) και τα ενδύματα (63%).
Συνεπώς, οι σύγχρονοι Αμερικανοί καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο στο ηλεκτρονικό εμπόριο και χρησιμοποιούν ψηφιακές συσκευές και πλατφόρμες για τη πραγματοποίηση των αγορών τους, ενώ δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στον παράγοντα της τιμής και στις online κριτικές και συστάσεις πριν πραγματοποιήσουν οποιαδήποτε ηλεκτρονική αγορά.
Πηγές: www.invespcro.com, www.pewinternet.org, www.mintel.com
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.