Πώς να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική συσκευασία;

Πώς να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική συσκευασία;


Σχεδιάστε τη συσκευασία βάσει των αναγκών, επιθυμιών και προσδοκιών των χρηστών: Οι υποψήφιοι αγοραστές εστιάζουν σε καλαίσθητες και εύχρηστες συσκευασίες, τις οποίες συνδέουν κατευθείαν με το προϊόν που αναζητούν.
Χρησιμοποιείστε τα κατάλληλα μηνύματα και σχέδια: Η συσκευασία πρέπει να ενημερώνει τους πιθανούς πελάτες για το προϊόν και για τους λόγους για τους  οποίους θα πρέπει να την επιλέξουν. Κρίνεται λοιπόν αναγκαίο να αποφεύγεται η χρήση μεγάλων και πολλών κειμένων καθώς και περίπλοκων και πολλών σχεδίων. Παν μέτρον άριστον!
Επιλέξτε προσεκτικά τα χρώματα και την γραμματοσειρά: Η συσκευασία θα πρέπει να είναι εντυπωσιακή, αλλά όχι φανταχτερή κουράζοντας τα μάτια των καταναλωτών. Τα χρώματα θα πρέπει να συμπληρώνουν και να ενισχύουν το προϊόν, όχι να έρχονται σε αντίθεση με αυτό. Επιλέξτε μια γραμματοσειρά που να είναι διακριτή και αναγνώσιμη και να ταιριάζει με το λογότυπο του brand.
Βεβαιωθείτε ότι η συσκευασία είναι αποτελεσματική για κάθε κανάλι διανομής: Πρωταρχικός σκοπός της συσκευασίας είναι να ξεχωρίζει στα ράφια των καταστημάτων και σε περίπτωση που το προϊόν διατίθεται και ηλεκτρονικά θα πρέπει αυτή να είναι κατάλληλη και για τις διαδικτυακές αγορές.
Προσαρμόστε τη συσκευασία στο προϊόν και κάντε την φιλική προς τον χρήστη: Η συσκευασία θα πρέπει να είναι πρακτική ως προς το σχήμα, το μέγεθος, τη χρήση και τα υλικά, ανθεκτική, εύκολη στο άνοιγμα, το κλείσιμο και τη μεταφορά, λειτουργική, καθώς και να ενσωματώνει μηχανισμούς που διευκολύνουν την έκχυση του προϊόντος χωρίς προβλήματα. Εάν το προϊόν είναι premium, οι καταναλωτές θα αναμένουν και ανάλογη συσκευασία.
Να είναι φιλική προς το περιβάλλον: Αποφύγετε τα περιττά υλικά και χρησιμοποιείστε ανακυκλώσιμα/ανανεώσιμα υλικά. Σχεδιάστε μία συσκευασία που διασφαλίζει την ακεραιότητα του προϊόντος και η οποία δεν παράγει πολλά απόβλητα.
Δημιουργήστε μια συσκευασία που θα προστατεύει και θα διατηρεί αναλλοίωτο το προϊόν: Η ασφάλεια των τροφίμων αποτελεί κυρίαρχη ανησυχία των καταναλωτών και τόσο οι αμερικανικές αρχές όσο και οι ευρωπαϊκές έχουν θέσει αυστηρούς κανονισμούς για αυτή. Στο πλαίσιο αυτό η συσκευασία θα πρέπει να διασφαλίζει ότι τα τρόφιμα θα φτάνουν στον τελικό χρήση άθικτα και φρέσκα.
Δημιουργήστε μια συσκευασία που να διευκολύνει τους διανομείς: Σχεδιάστε μια συσκευασία που θα στοιβάζεται και θα αποθηκεύεται εύκολα, διευκολύνοντας τους υπαλλήλους στα καταστήματα λιανικής πώλησης να τοποθετήσουν το προϊόν στο ράφι και στις αποθήκες τους.

Πηγές: www.thedieline.com, us.accion.org