
Ένα από τα μεγαλύτερα κοινά σφάλματα που κάνουν οι επιχειρηματίες είναι να προσδιορίζουν ανεπαρκώς την ταυτότητα του brand τους. Κι όμως η ταυτότητα ενός brand είναι αυτή που το ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα, προσελκύει τους καταναλωτές και συμβάλλει στη δημιουργία αφοσιωμένων πελατών. Μία εύκολα αναγνωρίσιμη και αγαπητή μάρκα είναι πολύτιμη για την εταιρία. Άλλωστε, το 59% των καταναλωτών παγκοσμίως προτιμούν να αγοράζουν νέα προϊόντα από μάρκες που τους είναι γνωστές/οικείες.
Τι είναι όμως το brand; Είναι κάτι παραπάνω από ένα εντυπωσιακό προϊόν ή λογότυπο, είναι ουσιαστικά το πρόσωπο της εταιρίας και η πρώτη εντύπωση που αποκομίζει ο πελάτης ερχόμενος σε επαφή με αυτήν. Αυτό που θα διατηρήσει το ενδιαφέρον των πελατών αμείωτο για την εταιρία συμβάλλοντας στην αύξηση των πωλήσεων είναι η εντύπωση ή η αντίληψη που αυτή καλλιεργεί, δηλαδή το εμπορικό σήμα της. Δεν έχει σημασία πόσο καλό είναι το προϊόν, αν οι υποψήφιοι αγοραστές δεν γνωρίζουν και δεν ενθουσιάζονται από την μάρκα του.
Για να μπορέσει λοιπόν το brand να αποκτήσει μία ισχυρή ταυτότητα που θα αναγνωρίζουν οι καταναλωτές επιβάλλεται να ληφθούν υπόψη τα εξής βήματα:
«Γνώθι σαυτόν»: Ουσιαστικά η κάθε επιχείρηση οφείλει να εξετάσει
τι ακριβώς είναι και τι κάνει, τι στόχο έχει, ποιες είναι οι βασικές αρχές και αξίες της και τι είναι αυτό ακριβώς που προσφέρει. Επίσης θα πρέπει να προσδιορίσει με απλό και σαφή τρόπο τις ιδιότητες και τα οφέλη που την καθιστούν μοναδική. Όλα αυτά τα στοιχεία επιβάλλεται να τα επικοινωνεί μετέπειτα στη στρατηγική μάρκετινγκ της.
περισσότερο ενημερωμένοι και απαιτητικοί αναζητώντας πρωτότυπα, αυθεντικά και ειλικρινή brands. Ωστόσο, θεωρείται χρήσιμο οι επιχειρήσεις να γνωρίζουν τι κάνουν αυτά τα μεγάλα brands, που επιτυγχάνουν και που έχουν αδυναμίες και πώς κατάφεραν να εδραιωθούν, ώστε να μπορέσουν αυτές να διαφοροποιηθούν και να τα ανταγωνιστούν επιτυχώς.
της. Για τον σκοπό αυτό θα πρέπει να γνωρίζει πληροφορίες όπως το φύλο, η ηλικία, το εκπαιδευτικό επίπεδο και το είδος απασχόλησης των καταναλωτών στους οποίους απευθύνεται, να κατανοήσει τις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις καθώς και τον τρόπο ζωής τους, ώστε να δημιουργήσει μία ταυτότητα για το brand της με την οποία αυτοί θα μπορούν να συνδεθούν.
Όλα αυτά τα στοιχεία θα πρέπει να επικοινωνούνται συνεκτικά στο website, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στις διαφημίσεις, στην συσκευασία, στο εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης, στο έντυπο προωθητικό υλικό της αλλά και από το ίδιο το προσωπικό της εταιρίας.Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.