Μία νέα γενιά καταναλωτών που αναμένεται να διαμορφώσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα την αγορά παγκοσμίως καθώς αριθμούν πάνω από 400 εκατομμύρια πληθυσμό και έχουν γίνει μία καταναλωτική υπερδύναμη με μεγάλο αντίκτυπο είναι οι Κινέζοι millennials. Το βασικό χαρακτηριστικό αυτής της γενιάς millennials είναι πως είναι μοναχοπαίδια, λόγω της αυστηρής πολιτικής της χώρας από 1979 για τον έλεγχο του πληθυσμού τους.
Λόγω της συγκεκριμένης πολιτικής τα παιδιά, που σήμερα είναι μεταξύ 19 και 35, αντιμετωπιζόταν σαν μικροί αυτοκράτορες, χάρη στη συνεχή προσοχή που λάμβαναν από το οικογενειακό τους περιβάλλον. Είναι πιο πρόθυμοι από κάθε άλλη γενιά να ξοδεύουν χρήματα για κάθε είδους αγαθά.
Οι αγορές τους βασίζονται στην προσωπική τους ευχαρίστηση. Χρησιμοποιούν ως μέσο κοινωνικοποίησης κατά βάση το internet και τα social media όπου είναι ιδιαιτέρως ενεργοί χρήστες συγκριτικά με άλλους millennials ανά τον πλανήτη.
Πραγματοποιούν συχνά αγορές μέσω διαδικτύου και κυρίως κινητού, πιο συγκεκριμένα το 2016 παρατηρήθηκαν από το Alibaba αγορές από Κινέζους millennials μέσω κινητών τηλεφώνων που έφτασαν το 82%, σε σύγκριση με 36% που ήταν το αντίστοιχο ποσοστό Αμερικανών.
Πέντε βασικά σημεία που διακρίνουν τους millennials της Κίνας είναι:
Σύμφωνα με έρευνα του Κέντρου Διαδικτυακής Πληροφόρησης της Κίνας (CNNIC) , οι millennials μεταξύ 20 και 39 ήταν η πλειοψηφία χρηστών του διαδικτύου το 2016 στην Κίνα και επίσης μεταξύ των millennials των αστικών κέντρων της Κίνας, διαπιστώθηκε πως χρησιμοποιούν το κινητό τους τηλέφωνο για περιήγηση και αγορές μέσω διαδικτύου περισσότερο από κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα της χώρας.
Οι millennials αποτελούν την μεγαλύτερη ομάδα χρηστών των 2 κυρίαρχων κοινωνικών πλατφορμών της Κίνας: WeChat και Weibo. Τον Οκτώβριο του 2016, το 60% των χρηστών του WeChat στην Κίνα ήταν μεταξύ 16 και 35 ετών, σε σύγκριση με τους χρήστες 18 με 30, οι οποίοι χρησιμοποιούν το Weibo, που είναι περισσότεροι και φτάνουν τα 2/3 όλων των χρηστών σύμφωνα με την αναφορά της ίδιας της πλατφόρμας.
Για να γίνει αντιληπτό το πόσο επηρεάζονται οι millennials στην Κίνα από τα μέσα δικτύωσης, το 55,3% αυτών δηλώνουν πως θέλουν να «μοιράζονται» όλα όσα κάνουν στη ζωή τους στα μέσα δικτύωσης. Εν αντιθέσει λιγότερο του 1/3 των Αμερικανών υποστηρίζουν το ίδιο.
Οι Millennials στην Κίνα «μετράνε» την αυθεντικότητα και η περιέργειά τους έχει εκτοξεύσει εκτός συνόρων τις χονδρικές πωλήσεις αγαθών μέσω διαδικτύου, το οποίο εκτιμάται ότι το 2017 θα φτάσει τα 110,68 δις $. Τα παραπάνω διασταυρώνονται μέσω της ετήσιας αναφοράς της Alibaba, που διαπίστωσαν πως κυριαρχούν στις διασυνοριακές αγορές μέσω της πλατφόρμας. Οι αγορές αφορούν προϊόντα προσωπικής φροντίδας , ομορφιάς, φαγητό , ένδυση και τελευταία παρατηρείται ζήτηση προϊόντων όπως κρασί ξένων χωρών και Ιαπωνικά κινούμενα σχέδια.
Σύμφωνα με μελέτη για την Airbnb, το 93% των millennials στην Κίνα θεωρούν τα ταξίδια σημαντικό κομμάτι της ταυτότητας τους και τα κατατάσσουν μεταξύ των υψηλότερων προτεραιοτήτων και ακολουθούν η εξόφληση των χρεών τους, η επένδυση και αποταμίευση ή η αγορά σπιτιού και αυτοκινήτου.
Το 70% των millennials μεταξύ 19 και 36 στην Κίνα έχουν τη δική τους κατοικία – στις Η.Π.Α. και το Ηνωμένο Βασίλειο αυτό το ποσοστό είναι 35% και 31% αντίστοιχα. Αυτό οφείλετε στο ευνοϊκό για τους millennials καθεστώς που επικρατούσε μέχρι πρόσφατα για την πολιτική του ενός παιδιού.
Λόγω της ιδιαιτερότητας των συγκεκριμένων millenials, το αγοραστικό τους αντίκτυπο δεν περιορίζεται σε κάποιο τομέα προϊόντων, αλλά περιλαμβάνει τομείς όπως ομορφιά, μόδα και πολυτελή αγαθά καθώς στόχος είναι να απολαμβάνουν τη ζωή. Θαυμάζουν το δυτικό τρόπο ζωής καθώς θεωρείται πιο εκλεπτυσμένος και επενδύουν μεγάλα ποσά στην εκπαίδευση των παιδιών και σε οικονομικές υπηρεσίες όπως η διαχείριση του προσωπικού πλούτου.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.