Νέα γενιά ΑΤΜ

Νέα γενιά ΑΤΜ

Από τα συμβατικά ΑΤΜ χρημάτων μεταφερόμαστε πλέον στο μεγάλο trend των ΑΤΜ προϊόντων όπως φρούτα, έτοιμα γεύματα, καλλυντικά, ηλεκτρονικές συσκευές και οποιοδήποτε καταναλωτικό προϊόν μπορούν να συμπεριλάβουν.
Έντονη απήχηση παρατηρήθηκε στο Τορόντο, όπου αυτόματοι hich-tech πωλητές έχουν εγκατασταθεί σε πολυσύχναστα σημεία της πόλης και διευκολύνουν τις αγορές όλο το 24ωρο.
Τα νέα αυτά δίκτυα διανομής αποτελούν καινοτόμα λύση για την πώληση αγαθών και βοηθούν στην αποσυμφόρηση των καταστημάτων και μειώνουν το λειτουργικό κόστος για εξοπλισμό ενός αντίστοιχου καταστήματος .
Οι αυτόματοι πωλητές συμβάλλουν στον «έλεγχο» της καταναλωτικής κίνησης μέσω άμεσων feedback και αξιολόγησης μετά την εισαγωγή νέων προϊόντων, αλλά και online εξυπηρέτησης που ενσωματώνεται στους πωλητές.
Οι εταιρίες που επιλέγουν αυτά τα δίκτυα διανομής, έχουν την ευκαιρία να επεκταθούν σε νέες αγορές γρήγορα και με μειωμένο κόστος. Τα οφέλη αυτής της επιλογής είναι η επέκταση του brand, η δοκιμή της δημοτικότητας των προϊόντων και η πιθανότητα μόνιμης εγκατάστασης ενός καταστήματος λιανικής εφόσον το εγχείρημα πετύχει.
Αν και τα ΑΤΜ παντός τύπου είναι μία πολύ οικονομική και καινοτόμα λύση, δεν θεωρούμε ότι μπορούν να αντικαταστήσουν τα καταστήματα λιανικής και την ανάγκη επικοινωνίας και εξυπηρέτησης μεταξύ καταναλωτή και πωλητή.